استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر هماهنگی همه دستگاه‌ها در استقبال و پذیرایی از زوار اربعین حسینی (ع) گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی مسئله مهم جهان اسلام است که باید همه دستگاه‌ها امکانات مورد نیاز برای برگزاری باشکوه این رویداد مهم را فراهم کنند.

محمد کرمی در جلسه ستاد اربعین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی بیان کرد: جلسه سال گذشته در خصوص برگزاری پیاده روی اربعین به ریاست رئیس جمهور شهید برگزار شد.

وی تصریح کرد: هر یک از دستگاه‌ها نسبت به پیاده‌روی اربعین مسئولیت ویژه و تعریف شده‌ای دارند که باید به نحو احسن انجام دهند.

وی گفت: استان سیستان و بلوچستان در زمینه پیاده روی اربعین با توجه به مرز‌های مشترک با کشور افغانستان و پاکستان وظایف ویژه‌ای دارد.

استاندار تاکید کرد: یکی از مشکلات اساسی ما تهیه وسایل حمل و نقل زوار اربعین است که باید برای آن برنامه ریزی ویژه‌ای انجام شود.

کرمی بیان کرد: طبق گفتگو با دولت پاکستان در زمینه ورود زوار با وسایل نقلیه کشور پاکستان توافقاتی صورت گرفته است.

وی افزود: در زمینه صدور مجوز ورود زوار به کشور عراق نیز محدودیت‌هایی وجود دارد که گفتگو‌هایی با کشور عراق نیز صورت گرفته است.

استاندار با اشاره به مسائل موجود در مرز‌های ریمدان و میرجاوه بیان کرد: با توجه به گرمای هوا باید تدابیر لازم در زمینه این موضوع نیز اندیشیده شود.

کرمی در پایان پس از بحث و گفتگو با مسئولان دستگاه‌های متولی در جریان آخرین اقدامات انجام شده، مشکلات و مسائل مرتبط قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار