حضور عجیب بانوی شمشیرباز مصری در المپیک پاریس خبرساز شد.

ندا حافظ شمشیرباز مصری، در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با افشای اینکه در هفت ماهگی بارداری خود در مسابقات شرکت کرده، تیتر اخبار شد.

این بانوی ۲۶ ساله که در سومین المپیک خود شرکت می‌کرد، در اولین مسابقه خود در رقابت‌های سابر انفرادی زنان پیروز شد.

حافظ اهل قاهره در ادامه در مرحله یک هشتم شکست خورد و چند ساعت پس از حذفش، در اینستاگرام خبر بارداری خود را به اشتراک گذاشت.

وی نوشت: آنچه به نظر شما به عنوان ۲ بازیکن روی سکو به نظر می‌رسد، در واقع سه نفر بودند! من بودم، رقیبم و بچه کوچکم که هنوز به دنیای ما نیامده است! بارداری به خودی خود سخت است، اما مبارزه برای حفظ تعادل زندگی و ورزش هم چیزی جز سختی نبود، هرچند ارزشش را داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
مسلمون نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
ی وقت زشت نباشه بی حجاب شرکت کرده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
آدم عاقل این کارها رو نمیکنه. قبل از حضور در المپیک میکشیدی کنار که یه شانس به یه هموطن دیگت میدادی و اون میومد و تلاششو می‌کرد لا اقل یکی دو بازی رو می‌برد و یه مدال نقره یا برنزی واسه کشورت میگرفت‌ . هم خر رو خواستی هم خرما به هیچ کدومشون نرسیدی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
چرا بیشتر درصد زنان کشورهای اسلامی که شرکت میکنن حجاب ندارن ما فقط مسلمونیم! کاسه داغ تر از آش
حجاب فقط واسه ما اجباریه اونا میتونن هر جور میخوان مسابقه بدن
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۳:۰۵ ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
مسلمان بودن و رعایت قوانین الهی ربطی به کشور ندارد و اگر اونها رعایت نمیکنن در آخرت نتیجش رو میبینن و مجوزی برای ما نمیشه که حجاب رو رعایت نکنیم.
کما اینکه از قبل عده ای در ایران هم بی حجابی داشتن و الان هم توی خیابون و در معرض دید همگان بی حجابی دارن اونها هم در آخرت نتیجه اعمالشون رو میبینن.
انشا الله خدا عقل درستی به همه ما بده که از انجام گناه های گوناگون پرهیز کنیم و عذاب الهی و البته از اون بدتر ناخشنودی خداوند شامل حالمون نشه.
Iran (Islamic Republic of)
معلم ایرانی
۱۳:۰۹ ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
تا الان پرسیدی چرا از دو میلیارد مسلمان فقط ایران یمن و حزب الله و عراق که شیعه هستن و از مردم غزه دفاع می کنن چون بقیه فقط اسم مسلمانی رو یدک می کشن وگرنه نه در رفتار نه گفتار مسلمانی ندیدم اگر مسلمان بودن الان وضع غزه این نبود پس باور نکن به کسی که بدیهی ترین احکام خدا رو زیر پا می زاره و مدعی مسلمانی ست
آخرین اخبار