مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: برای برگزاری برنامه‌های امسال ستاد و موکب‌های اربعین در استان محوریت باید با دانش آموزان باشد تا این فرهنگ حسینی در بین آنها رواج یابد.

حسن بروشکی اظهار کرد: خدمت به زوّار اربعین حسینی، خدمتی ماندگار و پایدار است، امام حسین (ع) متعلق به یک مذهب و یک مکتب نیست؛ حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شخصیتی جهانی و همه بعدی است.

وی ادامه داد: در دنیا حوادث مختلف و متعددی در مقاطع مختلف زمانی به وقوع پیوسته، ولیکن حادثه عظیم کربلا حادثه‌ای پایدار و ماندگار در تاریخ است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: ارادت و مودت همه محبان و آزاد اندیشان جهان به امام حسین (ع) روز به روز بیشتر و بیشتر می‌شود و این مهم تا قیام قیامت تداوم خواهد داشت؛ چرا که حضرت اباعبدالله الحسین به یک مذهب و یک مکتب تعلق ندارد بلکه شخصیتی جهانی و همه بعدی است.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر ارائه خدمات مطلوب رفاهی به زائرین اربعین حسینی بکارگیری همه ظرفیت‌ها اعم از اماکن، تجهیزات و امکانات و همچنین همراهی و همدلی با آنان ضرورت دارد.

برشکی با تقدیر از مجموعه اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته و تدابیر بکار گرفته شده در سال‌های گذشته، گفت: در برنامه‌های امسال ستاد اربعین و موکب‌های اربعین محوریت باید با دانش آموزان باشد تا این فرهنگ حسینی در بین آنها رواج یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار