مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: درراستای رفع نقاط پرحادثه و ارتقای سطح ایمنی و صیانت از پل‌ها و ابنیه جاده‌ای، طرح ترمیم و بازسازی ۳ دستگاه پل درمحور ایرانشهر- بزمان - بم اجرایی شد.

شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای جنوب استان از اجرایی شدن طرح ترمیم و بازسازی ۳ دستگاه پل در محور ایرانشهر – بزمان - بم با اعتباری بالغ بر۵۲۹،۲۶۲ میلیون ریال خبرداد.
وی تاکید کرد: بی تردید این پل‌ها به دلیل قرارگیری درمحل کریدور اربعین و ایفای نقش تعیین کننده درجابه جایی ایمن زواراربعین حسینی از جنوب شرق به مرز‌های غربی کشور، در اولویت اقدامات این اداره کل قرار دارد.
مبارکی افزود: موضوع تعمیر و رسیدگی به امور نگهداری پل‌ها و ابنیه فنی با جدیت در دست اقدام است و همواره تلاش شده با بکارگیری افراد متخصص و با تجربه وضعیت کیفی پل‌ها و ابنیه فنی ارتقا یابد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان درخاتمه با یادآوری مجدد این مهم که جهت اجرای طرح مذکور، هیچگونه انسداد ویا حتی محدودیت ترافیکی اعمال نگردیده تا کاربران جاده‌ای این مسیر دچار زحمت نشوند؛ تاکید کرد: رانندگان محترم حین عبور از مسیر‌هایی که پروژه‌های عمران جاده‌ای درآن‌ها درحال اجرا است ضمن رعایت کامل جوانب ایمنی نسبت به همکاری با عوامل اجرایی این طرح‌ها نهایت تعامل را داشته باشند تا مبادا شاهد حادثه‌ای ناگوار و جبران ناپذیر باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار