ائمه جمعه سیستان و بلوچستان گفتند: نمازجمعه باید امیدآفرین و دشمن‌شکن باشد و زمانی محقق می‌شود که مؤمنین در نمازجمعه حضوری بامعنا و پرشکوه داشته باشند.

 ائمه جماعت سیستان و بلوچستان در خطبه‌های این هفته حضور پررنگ و پرشور در نمازجمعه را برای جامعه اسلامی اقتدار آفرین دانستند.
 
 حضور پررنگ در نمازجمعه افتخارآفرین است
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی رمضانی امام‌جمعه موقت زاهدان بیان کرد: حضور پررنگ برای جامعه اسلامی اقتدار آفرین است و پیام‌های مثبتی را به جامعه جهانی ارسال می‌کند.
 
 وی افزود: جایگاه نمازجمعه هدایت به‌سوی خدای تبارک است و این نماز بسیار مهم است و ما مسلمانان پیروان اسلام نباید نسبت به نمازجمعه بی‌تفاوت باشیم، حضور پررنگ برای جامعه اسلامی اقتدار آفرین است و پیام‌های مثبتی را به جامعه جهانی ارسال می‌کند.
 
 رمضانی تصریح کرد: حضور پرشور مردم می‌تواند این قدرت را به امام‌جمعه بدهد که مطالبه‌گر باشد. نمازجمعه ما باید امیدآفرین و دشمن‌شکن باشد و زمانی محقق می‌شود که مؤمنین در نمازجمعه حضوری بامعنا و پرشکوه داشته باشند.
 
 نمازجمعه از برکات الهی است
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید جهانگیری امام‌جمعه موقت شهر بزمان با بیان اینکه آیت‌الله طالقانی اولین امام‌جمعه تهران بود که توسط امام راحل انتخاب شد، گفت: نمازجمعه از برکات الهی است قدر آن را بدانیم و در آن شرکت کنیم.
 
 وی افزود: امید را خدای سبحان در دل انسان گذاشته است و در قرآن خداوند متعال به‌شدت از کسانی که از درگاه او ناامید هستند برخورد کرده پس مؤمنان نباید از رحمتش ناامید شوند.
 
نمازجمعه قرارگاه فرهنگی جامعه است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید پوران‌دخت امام جمعه زابل گفت: نمازجمعه قرارگاه فرهنگی و از ارکان اسلامی جامعه است که هم همه مسائل مطرح می‌شود و هم هر قشری حضور دارد و اتفاقات مهمی رقم می‌خورد، این اجتماع، اجتماع قلوب مسلمانان است.

 دشمن برای برهم‌زدن وحدت ملی در ایران کمین کرده است
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مختار سابکی امام‌جمعه موقت سراوان گفت: جمهوری اسلامی دشمنان قسم‌خورده دارد که پشت مرز‌ها در کمین هستند تا جدایی ایجاد و وحدت ملی از بین رود که می‌طلبد سیاست‌مداران انسجام و وحدت ملی را رعایت کنند.
 
 وی با بیان اینکه از دولت جدید انتظار است که امید را در جامعه تزریق کند چرا که امروز دشمن تلاش دارد ناامیدی را در جامعه تزریق کند، خاطرنشان کرد: سیاست‌مداران در حوزه تعامل با جهان باید مبتنی بر اصول انقلابی باشند و باید تعامل با جهان در چهارچوب خطوط انقلاب اسلامی باشد؛ یعنی عزت، حکمت و مصلحت در تعامل با دنیا رعایت شود.

مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام است
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد لطفیان سرگزی امام جمعه شهر علی‌اکبر گفت: مسئله غزه همچنان مسئله اول دنیای اسلام است و حمایت دانشجویان آمریکایی از مردم مظلوم فلسطین الگوگیری از ملت ایران است و یک نمونه از برکات حرکت ملت ایران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار