مدیرکل نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان از افتتاح یک با مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه در شهر زابل با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد تومان خبر داد.

 میثم لکزایی  بیان کرد: مدرسه ۱۲ کلاسه مهر عظام با حضور جمعی از مسئولان استانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان افزود: اتفاق مثبتی دیگر در شهر زابل در حوزه تخریب و بازسازی مدارس فرسوده امروز رقم خواهد خورد و طی کمتر از سه سال گذشته این یازدهمین مدرسه‌ای است که بازسازی آن در منطقه سیستان انجام شده است.
 
وی تصریح کرد: توجه ویژه دولت به استان سیستان و بلوچستان در راستای برقراری عدالت آموزشی با اختصاص ردیف خاص اعتباری تحت عنوان محرومیت‌زدایی مناطق کمتر برخوردار، باعث شد از آن محل ۵۲۰ کلاس درس به پروژه‌های در دست‌ساخت استان اضافه شود.
 
لکزایی ادامه داد: مدرسه‌ای که افتتاح شد ساخت آن از این محل شروع و تأمین اعتبار گردیده است که در ادامه با همراهی و مشارکت بخش خصوصی تکمیل و آماده بهره‌برداری و استفاده دانش‌آموزان خوب شهر زابل شده است، همین‌طور یک مدرسه ۱۲ کلاسه دیگر نیز از محل طرح محرومیت‌زدایی در بخش بنجار با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد در دست‌ساخت است.
 
مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس در خصوص مدرسه ۱۲ کلاسه مهر عظام زابل گفت: این مدرسه با ۱۲ کلاس درس و زیربنای آموزشی ۱۴۵۰ مترمربع با ظرفیت ۳۶۰ دانش‌آموز و با هزینه‌ای بیش از ۲۰ میلیارد تومان با مشارکت هلدینگ عظام آماده بهره‌برداری دانش‌آموزان دختر منطقه در مقطع متوسطه دوم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار