مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: سرقت تجهیزات مدارس به این اداره کل ضرر و زیان زیادی را وارد کرده است.

محمد سعیدی پور مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در نشست با مسئولان شهرستان لالی در خصوص پروژه‌های مدرسه سازی این شهرستان گفت: سر ریزی از مشکلات در بخش تجهیزات مدارس آموزش و پرورش به سمت اداره نوسازی وارد شده که متاسفانه  نگهداری نامناسب و سرقت‌های مکرر زیان زیادی را به این اداره کل وارد کرده است.

او  ادامه داد: نوسازی مدارس به تنهایی نمی‌تواند برای توسعه و ساخت کلاس درس ورود کند و باید همه پای کار بیایند.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به ۲ پروژه مهم مدرسه سازی در این شهرستان گفت: امروز از پروژه  مدرسه سازی حاجی پور شهرستان لالی با‌زدید کردم، برای این پروژه اعتباری بالغ بر پنجاه میلیارد ریال در نظر گرفته شده که تا پایان این ماه مناقصه آن برگزار می‌شود.

آقای سعیدی پور ادامه داد: همچنین پروژه از پروژه مدرسه سازی شهید جمالپور نیز بازدید شد و پنجاه میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آن نیز در نظر گرفته شده  و تا نیمه اردیبهشت ماه مناقصه آن برگزار می‌شود و تا مهر ماه امسال تحویل داده می‌شود، این ۲ پروژه از پروژه‌های مهم شهرستان لالی است.

او افزود: مقاوم سازی مدرسه فدک این شهرستان نیز در دستور کار است، ارزیابی فنی از وضعیت مدرسه انجام خواهد گرفت و به نظر می‌آید که برای مقاوم سازی مشکلی ندارد و تا مهر ماه این پروژه تکمیل می‌شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: ۱۰ مدرسه عشایری در این منطقه برای تعمیر و بهسازی وجود دارد که برای تکمیل از محل اعتبارات ملی، مشارکتی و محرومیت زدایی تا پایان مهرماه به بهره برداری خواهند رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.