با تلاش شبانه روزی حراست مخابرات و همکاری گسترده نیروی انتظامی، سارقان منصوبات و تجهیزات شبکه مخابراتی و اخلالگران ارتباطات در خوزستان دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، با همکاری و همت نیرو‌های حراست مخابرات و تلاش گسترده و همراهی سبز پوشان نیروی انتظامی در شهرستان‌های اندیمشک، آبادان و خرمشهر، سارقان منصوبات و تجهیزات مخابراتی و عاملان تخریب و قطعی شبکه فیبر نوری دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند.

بر اساس این گزارش در روز‌های آغازین سال جدید، تخریب عمدی، سرقت تجهیزات و منصوبات شبکه مخابراتی و قطع شبکه فیبر نوری باعث اختلال و بروز مشکلاتی در شبکه ارتباطی شهروندان شهرستان اندیمشک شد که با تلاش گسترده و چندین ساعته، تیم‌های عملیاتی و فنی مخابرات توانستند کلیه ارتباطات شهرستان را پایدار و شبکه مخابراتی را نرمال و وارد مدار کنند.

پس از اعلام گزارش تخریب و سرقت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار نیرو‌های خدوم پلیس آگاهی قرار گرفت که در این زمینه همکاری حراست مخابرات منطقه با تیم‌های تخصصی و مجرب پلیس آگاهی و انجام اقدامات فنی پلیسی و اطلاعاتی، سارقان تجهیزات و منصوبات مخابراتی دستگیر و برای طی کردن مراحل قانونی، بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند.

در این شرایط که پایداری ارتباطات برای انجام فعالیت‌های روزانه مردم اهمیت زیادی دارد، متاسفانه تخریب و سرقت تجهیزات و کابل‌های شبکه مخابراتی در شهر‌ها مشکلات زیادی برای شهروندان خوزستانی به وجود آورده است.

مخابرات منطقه خوزستان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و همراهی فرمانداران و پلیس آگاهی، از عموم شهروندان تقاضا دارد که با مشاهده هر گونه تخریب و سرقت منصوبات و تجهیزات، اموال عمومی، مخابراتی، مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند تا شاهد مختل شدن شبکه مخابراتی و قطعی ارتباطات شهروندان نباشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.