رئیس اداره بهزیستی شهرستان خاش گفت: مرکز صیانت اجتماعی از بهبودیافتگان اعتیاد با آماده‌سازی شرایط برای بازگشت به خانواده و جامعه برای بهبودیافتگان بی‌بضاعت راه‌اندازی شده است.

 ادریس تمندانی در آیین افتتاح این مرکز با بیان اینکه با افتتاح مرکز توانمندسازی و صیانت اجتماعی از بهبودیافتگان بنا داریم آموزش مهارت‌های شغلی و زندگی را در دستور کار قرار دهیم، بیان کرد: در واقع این مرکز با آماده‌سازی شرایط برای بازگشت به خانواده و جامعه برای بهبودیافتگان بی‌بضاعت راه‌اندازی شده است.
 
رئیس اداره بهزیستی شهرستان خاش با بیان اینکه ظرفیت این مرکز در خاش ۳۰ نفر است، اظهار کرد: افراد در این مراکز از یک تا ۶ ماه مراقبت و نگهداری می‌شوند تا بتوانند به شرایط عادی زندگی برگردند.
 
این مقام مسئول راه‌اندازی این مراکز را تکمیل فرایند درمان و مراقبت پس از خروج معتادان بهبودیافته عنوان کرد و افزود: شرایط خدماتی متعددی در حوزه پیشگیری و درمان اعتیاد انجام می‌شود
 
رئیس بهزیستی خاش همچنین با اشاره به اینکه مراکز متعددی با الزامات قانونی و سیاست‌های سازمان بهزیستی برای خدمت‌رسانی به معتادان راه‌اندازی شده است، افزود: پیوند اجتماعی و همچنین صیانت اجتماعی از مصرف‌کنندگان و بهبودیافتگان مهم‌ترین دغدغه سازمان بهزیستی است.

ارائه تسهیلات به بهبودیافتگان اعتیاد

تمندانی به پرداخت تسهیلات به بهبودیافتگان بهزیستی در شهرستان خاش اشاره کرد و با بیان اینکه این تسهیلات بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته است، عنوان کرد: تسهیلات ایجاد اشتغال هر فرد حدود ۱۵۰ میلیون تومان است.
 
 وی گفت: سال گذشته حدود ۲۰ نفر از بهبودیافتگان اعتیاد برای اشتغال تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کردند.

برچسب ها: اعتیاد ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار