رئیس مرکز پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری بهزیستی کشور از تشکیل هیات های اندیشه ورز برای افزایش نشاط اجتماعی به منظور پیشگیری از اعتیاد خبر داد.

تشکیل هیئت های اندیشه ورز برای افزایش نشاط اجتماعی و پیشگیری از اعتیادفاطمه عباسی رئیس مرکز پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛از تشکیل هیات های اندیشه ورز برای افزایش نشاط اجتماعی برای پیشگیری از اعتیاد در این سازمان خبر داد.

عباسی اظهار کرد: در راستای مباحث پیشگیری از اعتیاد، رئیس جمهور طی ماه های گذشته یک سری دستورالعمل ها به دستگاه های مختلف برای تحقق این امر مشخص و ابلاغ کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: بخشی از دستورالعمل رئیس جمهور، تشکیل هیات های اندیشه ورز در دستگاه های مختلف برای ایجاد و افزایش نشاط اجتماعی است.

رئیس مرکز پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد:سازمان بهزیستی با تشکیل کارگروه و برگزاری جلسات مرتبط، مصادیق تعیین کننده نشاط اجتماعی را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

عباسی یادآور شد: نخستین جلسه هیئت های اندیشه ورز در راستای ایجاد و افزایش نشاط اجتماعی طی روزهای گذشته با حضور مسئولان سازمان بهزیستی کشور در حوزه پیشگیری از اعتیاد برگزار شد.

وی اظهار کرد: از جمله مباحثی که هیئت های اندیشه ورزدر مرکز پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور، مورد بررسی قرار می دهند می توان به سلامت روان، عدالت اجتماعی، مدیریت شهری، اقتصاد و مواردی از این دست اشاره کرد.

رئیس مرکز پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری بهزیستی کشورتاکید کرد: جمع بندی مباحث مورد بررسی در نهایت، در راستای افزایش و ایجاد نشاط اجتماعی و با هدف پیشگیری از اعتیاد در برنامه ریزی های این حوزه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

تشکیل هیات های اندیشه ورز برای افزایش نشاط اجتماعی

برچسب ها: بهزیستی ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار