مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۹۳۶ صندلی به ظرفیت سینما‌های این استان با افتتاح چهار سالن سینمایی، افزوده شد.

علی سرگزی با اشاره به دستاورد‌های سفر معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری کشور به سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در این سفر چهار سینمای تفتان خاش، ساحل زهک، آزادی نیکشهر و فرهنگ راسک به چرخه اکران فیلم اضافه و تقدیم مردم هنردوست این شهرستان‌ها شد.

وی ادامه داد: با افتتاح این سالن ها، ۹۳۶ صندلی به ظرفیت سینما‌های سیستان و بلوچستان افزوده و همچنین جهت تجهیز فوری و افتتاح سینما‌های ایرانشهر، سرباز و کنارک قول مساعد داده شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، اهدای تجهیزات به سینمای جوانان استان به میزان ۱۰ میلیارد ریال، تصویب تجهیز یک سینمای دیگر در زاهدان با کمک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از دیگر دستاورد‌های سفر محمد خزاعی به استان برشمرد.

وی افزود: همچنین تجهیز سینما در نیمروز با کمک اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مصوب و مقرر شد با قول مساعد استاندار نسبت به ساخت فیلم سینمایی در سیستان و بلوچستان همکاری شود.

سرگزی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های سینمایی سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم ۲۰۰ درصد افزایش داشته که بالاترین رشد در کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار