فرمانده انتظامی زابل گفت: موضوع ربوده شدن و قتل مرد سالخورده ۸۷ ساله زابلی برای روشن شدن تمام زوایای ماجرا در دست پیگیری است.

سرهنگ حمید نوری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل مرد سالخورده‌ای ۸۷ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان هامون، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان زابل قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران پلیس مشخص شد چند نفر ناشناس این مرد سالخورده را پس از ربودن در مسیر رفتن به مسجد در یکی از روستا‌های شهرستان زابل با وارد ساختن ضربات جسمی سخت و نوک تیز بر سرش مجروح و سپس وی را در حوالی سه راهی جزینک شهرستان هامون رها کرده‌اند که این فرد پس از مجروحیت شدید و انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی زابل تصریح کرد: بلافاصله مأموران پلیس در صحنه حاضر و اقدامات فنی همان ساعات اولیه انجام و کارآگاهان در حال بررسی سناریو‌های محتمل است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس تمام توان خود را برای دستگیری عاملان این جنایت به کار گرفته و عاملین این اقدام وحشیانه را در سریع‌ترین زمان ممکن دستگیر و به دستگاه عدالت خواهد سپرد.

برچسب ها: فراجا ، قاتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.