بانوی ملی‌پوش ووشو گفت: برد برابر چینی‌ها در مسابقات بریکس و انتخابی جام جهانی نشان دهنده نحوه مدیریت صدیقی است.

سهیلا منصوریان قهرمان ووشو کشورمان  در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتخاب امیر صدیقی به عنوان رئیس فدراسیون ووشو اظهار کرد: صدیقی در ۴ سال گذشته به خصوص در ۲ سال اخیر که ریاست فدراسیون ووشو را برعهده داشته  باعث شده این رشته ورزشی روند رو به  رشد‌ی داشته باشد. امسال در مسابقات بریکس و رقابت‌های انتخابی جام جهانی که شرکت کردیم توانستیم چینی‌ها را شکست بدهیم و این نشان دهنده نحوه مدیریت است. افرادی که صدیقی در راس کار‌ها قرار داد به صورتی موثر بودند که برای اولین بار  در خانم‌ها چینی‌ها را شکست دادیم.  البته خواهرم الهه  اولین نفری بود  که در تیم بزرگسالان بانوان توانست چینی‌ها را شکست بدهد و بعد از آن الهه به عنوان مربی در کنار تیم حضور یافت و سپس شهربانو به عنوان بازیکن توانست در مسابقات جام جهانی نماینده چین را ببرد.

او افزود: همچنین من در مسابقات بریکس توانستم ورزشکار چینی که قهرمان جهان است را شکست بدهم و ما داریم پله پله رشد می‌کنیم. ان شاءالله ما در بازی‌های آسیایی بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و خواسته الهه و رئیس فدراسیون ووشو که همانا قهرمانی در این رقابت‌هاست را برآورده کنیم و دل مردم را شاد کنیم.

منصوریان درباره اینکه  صدیقی باید چه مشکلاتی از ووشو را حل کند، گفت: به نظرم تنها فدراسیونی هستیم که مشکل زیادی نداریم. تنها کاری که می‌شود انجام داد تا روند رو به رشد ادامه یابد استفاده از کسانی است که در این رشته ورزشی بودند و خاک این رشته را خوردند که همین طور هم خواهد بود. اردو‌های مداوم که گذاشته می‌شوند خیلی موثر هستند. ان شاءالله اتفاقی بیفتد تا ورزشکارانی که فیکس تیم ملی هستند و قهرمانی دارند حقوق ثابت بگیرند.

قهرمان ووشو کشورمان درباره اینکه برنامه مسابقات ووشو به چه صورت است، بیان کرد: ما مسابقات آسیایی  و جام جهانی ووشو را در پیش داریم.  آخرین مسابقات انتخابی ۲۰ تیرماه برگزار می‌شود که من یکی از مسابقات انتخابی را پیروز شدم و دومین انتخابی را ببرم در آن صورت  ۷ نفر در اردوی تیم ملی حضور می‌یابیم و نفرات برتر به مسابقات آسیایی ماکائو اعزام می‌شوند. ان‌شاءالله در آنجا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.

خبرنگار: مریم طایفه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۱۰:۳۷ ۱۹ تير ۱۴۰۳
این خواهران منصوریان همیشه حاشیه دارن از همه جا گله دارن اوایل اینجوری نبودن اونروزم اون یکی خواهرشون به خاطر پول حاشیه درست کرده بود
آخرین اخبار