مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس به خبر جدایی علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر از سرخپوشان واکنش نشان داد.

رضا نوروزی مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه  کیفیت مسابقات لیگ را چطور دیده است، اظهار کرد: به نظرم کیفیت لیگ نسبت به سال قبل بهتر بود، اما در کل کیفیت فوتبالمان خوب نیست و خیلی نقاط ضعف داریم که باید پوشش بدهیم. همچنین پرسپولیس حقش بود که قهرمان شود.

نوروزی درباره اینکه برخی از تیم‌ها می‌گفتند که ناداوری در لیگ زیاد بوده و نمی‌خواستند ما قهرمان شویم، گفت: اشتباهات داوری در فوتبال هست و همان قدر که به ضرر پرسپولیس بوده به نفعش هم بوده است و برای استقلالی‌ها هم همینطور بود. اشتباهات داوری جزیی از فوتبال است و نمی‌شود به خاطر یک آفساید و یک پنالتی کل لیگ را زیر سوال ببریم. تیم استقلال هم با توجه به شرایطش خوب نتیجه گرفت و قهرمانی در ۲، ۳ هفته آخر دستشان بود، اما خوشبختانه پرسپولیس گوی سبقت را از رقیبش ربود و قهرمان شد.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره اینکه جدایی ترابی، اسماعیلی فر و بیرانوند را از سرخپوشان چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به نظرم هر بازیکنی حق دارد که هر تیمی را انتخاب کند و جابه جا شود، اما اگر بازیکنی  به هر دلیلی از جمله پول می‌خواهد از پرسپولیس جدا شود به طور حتم دل آن بازیکن با پرسپولیس نیست. به نظرم اگر بازیکن جدا شود خیلی بهتر است و به نفع باشگاه هم هست. قطعا پرسپولیس آن قدر بزرگ هست که با رفتن چند بازیکن تغییری در آن ایجاد نشود. به هر حال ۲، ۳ بازیکن می‌روند و چند بازیکن هم می‌آیند و ضربه‌ای به سرخپوشان نخواهد زد.

او درباره اینکه  زمانی که بازی می‌کرد، فساد در فوتبال را با چشمان خود دیده است، گفت: نه، کم و بیش این اتفاقات به گوشمان می‌رسید، اما من خیلی در این مسائل نبودم و چیزی هم ندیدم و به مسائل حاشیه‌ای کاری ندارم.

نوروزی درباره اینکه چقدر خوش بین هست که این اتفاقات مثمرثمر باشد، گفت: قطعا خیلی تاثیرگذار است و کاملا حق خوری است که یک تیم می‌آید برای یک سال کلی برنامه ریزی و هزینه می‌کند و شما خیلی راحت می‌آیید با یک سوت اشتباه و حرکت ناجوانمردانه آسیبی به یک بازیکن، تیم و مجموعه می‌زنید و این خیلی بد است. این مسائل در فوتبال هست و هیچ کس هم نمی‌تواند جلویش را بگیرد. کما اینکه سال‌های قبل بوده و اکنون هم وجود دارد و در آینده هم خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار