باشگاه پرسپولیس امروز فعالیت نقل و انتقالاتی خود را با جذب یک یا ۲ بازیکن به طور رسمی شروع می‌کند.

مراسم معارفه خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس روز گذشته برگزار شد.  سرخپوشان از سردرگمی در آمدند و تکلیف کادر فنی شان مشخص شد و از امروز بحث نقل و انتقالات پرسپولیس وارد فاز جدیدی می شود.

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد امروز یک الی ۲ نفر بازیکن جدید معرفی می شوند. از آن طرف باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب محمدرضا آزادی بود که او با باشگاه قطری به توافق رسیده و احتمال زیاد پرسپولیس نمی تواند این بازیکن را به خدمت بگیرد. این بازیکن سابقه بازی در لیگ یونان را دارد و برای دومین بار لژیونر شدن را تجربه می کند و با  این شرایط دست پرسپولیس از جذبش کوتاه شد.

همچنین بحث جدایی بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فر مطرح هست. بیرانوند به طور رسمی خواستار بازگشت به پرسپولیس نشده است، اما در فصل نقل و انتقالات یکسری واسطه ها هستند که خبرهایی می دهند. 

گفته می شود اختلاف ۴، ۵ میلیاردی با تراکتور باعث شده که قرارداد بیرانوند با تراکتور هنوز امضا نشود.  بیرانوند به طور رسمی با تراکتور مذاکره کرده اما به توافق نهایی نرسیده است. به نظر می  رسد کار مهدی ترابی و اسماعیلی فر با تراکتور تمام شده و این ۲ بازیکن  به زودی با پیراهن تراکتور  رونمایی می شوند و جدایی شان از پرسپولیس قطعی است. 

عبدالکریم حسن چند پیشنهاد از تیم های قطری دارد  اما او بهترین بازیکن آسیا شده است و طبیعی است که باشگاه های قطری دنبالش باشند. به احتمال زیاد عبدالکریم حسن هم از پرسپولیس جدا می  شود. گفته می  شود یک باشگاه قطری حاضر شده یک الی ۱/۵ میلیون دلار پرداخت کند و از آن  طرف پرسپولیس خواهان برگزاری اردوی زمستانی در قطر است که پیش شرط انتقال این بازیکن به قطر است. 

به نظر می رسد عبدالکریم حسن هم از پرسپولیس جدا شود. همانطور که در خبرها آمده بود پرسپولیس از ۵ سهمیه  خارجی اش می خواهد استفاده کند و اگر بیرانوند  به پرسپولیس برنگردد  به احتمال زیاد سرخپوشان یک دروازه بان خارجی می گیرند که اروپایی  است.  البته امیدواریم داستان رادوشوویچ تکرار نشود. 

علی نعمتی به احتمال زیاد این هفته با پرسپولیس تمدید می کند. امسال سقف قرارداد باشگاه پرسپولیس ۱۵ میلیارد است و بازیکنان می خواهند قراردادهای بهتری ببندند اما پرسپولیس می خواهد پول کمتری بدهد .

همچنین بحث  تمدید قرارداد عیسی آل کثیر  جدی است.  سروش رفیعی هم بعد از بازگشت به ایران قراردادش را با پرسپولیس تمدید می کند. قبل از این هم مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری قراردادشان را تمدید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار