مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی به عنوان مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی با حضور ۱۲۳۰ تکواندوکار از سراسر کشور امروز دوشنبه ۱۸ تیرماه به میزبانی خانه تکواندو با حضور «کیم جون پیو» سفیر کره جنوبی در ایران، هادی ساعی رئیس و اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون به همراه سایر مسئولان فدراسیون با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شد. 

هادی ساعی در این مراسم طی سخنانی گفت: خدا را شکر این مسابقات با استقبال بسیار خوبی همراه شد که نشان از علاقمندی تکواندوکاران برای تکرار موفقیت‌ها و افتخارآفرینی‌ها است. الحمدالله تعاملات میان فدراسیون تکواندو و سفارت کره جنوبی در ایران بسیار خوب است و بار دیگر شاهد برگزاری این رویداد خوب و بانشاط هستیم. امیدوارم تکواندوکاران شایسته‌ای که از این رقابت‌ها به ترکیب تیم ملی نوجوانان می‌رسند، همچون نمایندگان شایسته ایران که در رقابت‌های جام جهانی با قهرمانی خستگی را از تنمان بیرون کردند، بدرخشند و پرچم کشورمان را به اهتزاز در بیاورند.

سفیر کره جنوبی در ایران نیز در سخنان خود عنوان کرد: ابتدا از رئیس فدراسیون تکواندو بابت برگزاری این مسابقات و وزارت امور خارجه و وزارت ورزش بابت همکاری شان صمیمانه سپساگزارم. تکواندو در ۲۰۹ کشور فعال است و نزدیک به ۸۰ میلیون ورزشکار این رشته را دنبال می‌کنند که البته ایران در این رشته مدعی است و این مهم مایه مباهات است. 

کیم در ادامه عنوان کرد: لیگ تکواندو در ایران به صورت حرفه‌ای دنبال می‌شود و ایران در رویداد‌های مهمی همچون جام جهانی قهرمان می‌شود که گواه بر مواردی است که ذکر کردم. هادی ساعی در المپیک مدال‌های باارزشی گرفت و امیدوارم المپین‌ها دنباله رو راه ایشان باشند. همواره تعامل و همکاری خوبی میان ایران و کره جنوبی برقرار بوده است. ورزشکاران چراغ راه روشن آینده تکواندو ایران در جهان هستند و برای همگی آرزوی موفقیت می‌کنم. 

اجرای نمایش توسط گروه نمایش تیم تکاوران تحت نظر مجتبی نظم ده به اجرای حرکات نمایشی پرداختند. 

رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور به مدت ۵ روز در گروه پسران و در سالن خانه تکواندو برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار