جام جهانی تکواندو- کره جنوبی؛

مردان ایران در پیکار با ساحل عاج/ کار دشوار بانوان در مصاف با میزبان

مراسم قرعه کشی رقابت‌های جام جهانی تکواندو برگزار شد و طی آن تیم‌های اعزامی کشورمان رقبای خود را شناختند.

جام جهانی ۲۰۲۴ تکواندو به صورت تیمی از فردا دوشنبه ۱۱ تیرماه با حضور تیم‌هایی از مراکش، ساحل عاج، چین، هند، ایران و کره جنوبی به عنوان میزبان این رقابت‌ها در شهر «چانچئون» آغاز می‌شود. مراسم قرعه کشی این مسابقات صبح امروز برگزار شد و طی آن تیم‌های کشورمان رقبای خود را شناختند. 

بر همین اساس فردا دوشنبه در روز نخست این مسابقات و از ساعت ۶:۱۵ بامداد به وقت تهران رقابت‌های بخش تیمی آقایان برگزار می‌شود که تیم ملی ایران در مبارزه نخست به مصاف ساحل عاج می‌رود. در آن سوی جدول مراکش استراحت داشته و سپس به دیدار برنده کره جنوبی و هند خواهد رفت. یکی از این ۳ تیم در مبارزه نهایی حریف تیم پیروز مصاف ایران و ساحل عاج خواهد بود. 

سه شنبه ۱۲ تیرماه در روز دوم این مسابقات تیم بانوان ایران در یک قرعه سخت به مصاف کره جنوبی قهرمان دوره قبل مسابقات خواهد رفت. در سوی دیگر جدول هند استراحت دارد و مراکش با ساحل عاج مبارزه می‌کند. برنده مبارزه ایران و کره باید با یکی از این سه تیم در مبارزه پایانی پیکار کند. 

این دوره از مسابقات چهارشنبه ۱۳ تیرماه و با برگزاری مسابقات بخش ترکیبی به پایان می‌رسد. تیم کشورمان دوره نخست استراحت داشته و سپس به مصاف برنده مبارزه کره جنوبی با ساحل عاج خواهد رفت. در قسمت مقابل، چین به دیدار مراکش می‌رود. برنده این مبارزه در مرحله نیمه نهایی هند را پیش رو خواهد داشت.

تیم ملی ایران با ترکیب مهدی عابدینی، محمد حسین یزدانی، علی خوش روش و ابوالفضل زندی در گروه آقایان با مربیگری رضا ایمان زاده، ملیکا میرحسینی، یلدا ولی نژاد، ساغر مرادی و مهلا مؤمن زاده در گروه بانوان با هدایت فاطمه صفرپور در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده است. 

بر اساس برنامه اعلام شده، مسابقات از ساعت ۶:۱۵ صبح در مرحله مقدماتی آغاز می‌شود. دیدار‌های نیمه نهایی ساعت ۱۰:۳۰ و رقابت‌های رده بندی و نهایی هم از ساعت ۱۲:۴۵ برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار