در جریان یک تجمع در آستانه نشست سران ناتو در واشنگتن، معترضان خواستار خروج آمریکا از این سازمان شدند.

در جریان یک تجمع اعتراضی که در آستانه نشست سران ناتو در واشنگتن در پایتخت آمریکا برگزار شد، معترضان خواستار خروج ایالات متحده از سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) شدند.

به گزارش بامداد یکشنبه خبرگزاری ریانووستی، این تجمع اعتراضی با حضور رهبران گروه‌های فعال مدنی از ایالت‌های مختلف آمریکا در سالن بزرگ کلیسای پرسبیتریان در مرکز واشنگتن برگزار شد.

تعدادی از رهبران این گروه‌های مدنی در جریان این تجمع اعتراضی در سخنانی خواستار خروج ایالات متحده از ناتو و بسته شدن پایگاه‌های نظامی آمریکا در سراسر جهان شدند.

به نوشته خبرگزاری ریانووستی، شرکت کنندگان در این تجمع اعتراضی، پوستر‌ها و پلاکارد‌هایی با خود حمل می‌کردند که روی آنها شعار‌هایی با مضامین «امپریالیسم آمریکا را متوقف کنید»، «به جنگ تحت حمایت ناتو پایان دهید» و «ارتش آمریکا را از آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین خارج کنید»، نوشته شده بود.

حاضران در این تجمع اعتراضی همچنین خواستار پایان دادن به ارسال تسلیحات آمریکایی به رژیم صهیونیستی شدند.

 نشست سران ناتو قرار است ۹ تا ۱۱ جولای (۱۹ تا ۲۱ تیرماه) در واشنگتن برگزار شود. انتظار می‌رود که ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین نیز در این نشست شرکت کند. وی گفته است که ناتو امسال باید موضوع دعوت از کی‌یف برای پیوستن به ناتو را حل و فصل کند.

برچسب ها: خروج از ناتو ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار