بررسی سوابق کاخ سفید نشان می‌دهد پزشک رئیس‌جمهور آمریکا در مرکز ملی نظامی پزشکی «والتر رید» با یک متخصص بیماری پارکینسون دیدار کرده است.

بررسی تازه انجام شده توسط یک رسانه آمریکایی از سوابق کاخ سفید نشان می‌دهد دکتر «کوین کانارد» متخصص بیماری پارکینسون، در اوایل سال جاری میلادی با دکتر «کوین اوکانر» پزشک بایدن و دو نفر دیگر در مرکز پزشکی کاخ سفید ملاقات کرده است.

به گزارش فاکس نیوز، این گزارش در حالی منتشر می‌شود که سلامت ذهنی رئیس جمهور آمریکا در پی مناظره تلویزیونی ضعیف با دونالد ترامپ بیش از پیش زیر ذره‌بین قرار گرفته است. 

دلیل این دیدار مشخص نشده اما اندرو بیتس، سخنگوی کاخ سفید می‌گوید تعداد زیادی از متخصصان به این مرکز پزشکی سر می‌زنند تا هزاران پرسنل نظامی که به آن مراجعه می‌کنند را درمان کنند. با این حال، بررسی برنامه‌های بایدن نشان می‌دهد او در همان روز (۱۷ ژانویه) در کاخ سفید حضور داشته و میزبان اعضای کنگره برای گفتگو در خصوص اوکراین و بودجه کمکی آن بوده است.

عملکرد ضعیف بایدن در مناظره با رقیب جمهوری خواه خود به شدت مورد انتقاد دموکرات‌ها قرار گرفته و تا کنون ۵ عضو دموکرات کنگره صراحتا خواستار کناره‌گیری او شده‌اند. بایدن در توجیه خود می‌گوید حین مناظره به دلیل سرماخوردگی شدید و خستگی ناشی از پرواز با هواپیما رمقی نداشته است. بایدن درخواست‌ها برای کناره‌گیری را رد کرده است و می‌گوید فکر نمی‌کند کسی بیشتر از او واجد شرایط ریاست جمهوری باشد.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۷ تير ۱۴۰۳
قدرت کورش کرده پیر خرفت اول کار هست خون بچه های مظلوم فلسطین دامان تو جنایتکار و همدستان صهیونیست را خواهد گرفت
آخرین اخبار