رئیس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تبریک پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران، نسبت به توسعه روابط میان صنعا و تهران ابراز امیدواری کرد.

به نقل از شبکه المسیره، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در این بیانیه تاکید کرد: موفقیت در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را که در فضایی امن، سالم و با صداقت و شفافیت بالا برگزار شد، به مردم و رهبری ایران تبریک می‌گوییم.

وی گفت: کسب اعتماد مردم ایران توسط مسعود پزشکیان را به وی تبریک می‌گوییم و برای او در مأموریت بزرگش برای پیشبرد ایران و حفظ امنیت و ثبات آن آرزوی موفقیت داریم.

المشاط ادامه داد: ما بر تمایل خود برای تقویت روابط میان یمن و ایران به گونه‌ای که در خدمت منافع دو کشور و به نفع دو ملت باشد، تاکید می‌کنیم.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن نیز در پیامی اعلام کرد: موفقیت در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را به ملت ایران و رهبری آن و پیروزی مسعود پزشکیان در این انتخابات را به وی تبریک می‌گوییم.

گفتنی است که پزشکیان دیروز جمعه (۱۵ تیرماه) در دومین مرحله از انتخابات ریاست جمهوری به عنوان با کسب اکثریت آرا، رئیس‌جمهور منتخب مردم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار