چندین حامی مهم حزب دموکرات در هالیوود خواستار جایگزینی او با یک نامزد جدید شدند.

گروهی از چهره‌های هالیوود که تاکنون از اهداکنندگان مهم حزب دموکرات بوده‌اند از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواستند در پی عملکرد فاجعه‌بار در مناظره با دونالد ترامپ، از نامزدی برای انتخابات آتی این کشور انصراف دهد. 

به گزارش آکسیوس، این افراد فکر می‌کنند کاخ سفید و مقامات ارشد کمپین‌های انتخاباتی بایدن وضعیت سلامت وی را مخفی نگه داشته و آنان را فریب داده‌اند.

«رید هستینگز» بنیانگذار نتفلیکس از بایدن خواسته است تا از نامزدی برای انتخابات صرف نظر کند. او و همسرش در چند سال گذشته میلیون‌ها دلار به دموکرات‌ها کمک کرده‌اند؛ از جمله ۱.۵ میلیون دلار برای انتخابات سال ۲۰۲۰ و ۱۰۰ هزار دلار برای رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۴. افزون بر این، شرکت‌های رسانه‌ای برجسته مثل «اینتر اکتیو کورپوریشن» و «اندیور» نیز عدم حمایت خود از بایدن را مطرح کرده‌اند.

نظراتی از این دست نه تنها برای بایدن فاجعه‌بار هستند، بلکه حزب او را نیز تحت فشار قرار می‌دهند. به طور مثال «ابیگیل دیزنی» از تهیه‌کنندگان مطرح هالیو,د که یکی از حامیان قدیمی حزب دموکرات است، می‌گوید قصد دارد هرگونه کمک به حزب را متوقف کند تا زمانی که بایدن از گزینه‌های نامزدی خارج شود. 

حزب دموکرات دهه‌ها به هالیوود تکیه کرده تا برای انتخابات حمایت مردم را به خود جلب کند. کمپین بایدن ماه گذشته و پیش از برگزاری مناظره فاجعه‌بار، یک گردهمایی با هدف جمع‌آوری کمک مالی برگزار کرد. در این رویداد که «جورج کلونی» و «جولیا رابرتز» ستاره‌های مطرح سینما و «جیمی کیمل» مجری مشهور حضور داشتند، ۳۰ میلیون دلار برای کمپین او پول جمع‌آوری شد.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار