شاخص دو بانده سازی جاده‌ها در سیستان‌وبلوچستان پایین است

نماینده مردم خاش مجلس شورای اسلامی گفت:شاخص دو بانده کردن جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی در استان سیستان و بلوچستان بخصوص خاش بسیار پایین است.

کرد نماینده مردم خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد زاهدان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شاخص دو بانده کردن جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی در استان سیستان و بلوچستان بخصوص خاش بسیار پایین است.

وی با اشاره به مشکلاتی که در حوزه راه حوزه انتخابیه‌اش وجود دارد که برای رفع آنها برنامه‌ریزی کرده است، افزود: متاسفانه شاخص دوبانده کردن جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی در استان سیستان و بلوچستان بخصوص خاش بسیار پایین است و این موضوع باعث شده است که هر روز شاهد بروز خسارات مالی و جانی در این مسیر‌ها باشیم.

نماینده مردم خاش، تفتان، میرجاوه و بخش‌های نصرت‌آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در این دوره از مجلس بتوانیم برای تکمیل پروژه‌های بهسازی، ایمن‌سازی و دوبانده کردن راه‌های حوزه انتخابیه ماده ۲۳ را از سازمان برنامه و بودجه اخذ کنیم.

وی یادآور شد: در این دوره قطعا تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دو بانده کردن مسیر زاهدان-خاش، زاهدان-میرجاوه و خاش-ایرانشهر را به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

وی گفت: همچنین آغاز عملیات اجرایی دو محور خاش-سراوان و خاش-میرجاوه را نیز در دستور کار پیگیری قرار داده‌ایم.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: با توجه به اینکه این منطقه در محور ترانزیتی جاده‌های چابهار به میلک و چابهار به مرکز کشور قرار گرفته است هم میزان تردد در آن زیاد است و هم بار ترافیکی سنگینی در آن وجود دارد بنابراین رسیدگی به وضعیت راه‌های حوزه انتخابیه در اولویت برنامه‌هایمان قرار دارد.

نماینده مردم خاش، با اشاره به اینکه در این شهرستان مشکلات فراوان بی آبی و تنش‌های جدی آبی بیداد می‌کند، و ضمن تاکید بر رفع این مشکل افزود: در طول سال‌های انقلاب اسلامی برای مردم منطقه خدمات بسیاری صورت گرفته، اما در حوزه آبی مشکلات همچنان پابرجا بوده و مطالبه جدی بنده و اکثریت قاطع شهروندان خاش علاوه بر اجرای پروژه خط انتقال آب از کارواندر به خاش، اجرای پروژه‌های تامین آب شرب از حوزه دشت تهلاب خاش و میرجاوه و نیز اجرای پروژه آبرسانی به خاش از محل پروژه آب دریا هست.

برچسب ها: راهسازی ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار