۳۱ شعبه اخذ رای برای بخش مرکزی زابل در نظر گرفته شده است

بخشدار مرکزی زابل گفت: زمینه و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این منطقه مهیاست و ۳۱ شعبه در ۲ بخش مرکزی و کرباسک در نظر گرفته شده که از این میزان شعب اخذ رای برای بخش مرکزی ۱۴ شعبه و بخش کرباسک ۱۷ شعبه تعیین شده است.

علیرضا معین فر در جلسه شورای اداری بخش مرکزی زابل اظهار کرد: مقدمات برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری متناسب با روز شمار تقویمی این رویداد آغاز و در حال انجام است.
وی با اشاره به اهمیت ویژه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، افزود: امیدواریم با همراهی مسوولان ستاد و عوامل اجرایی در حوزه انتخابیه شهرستان زابل و مشارکت همیشگی مردم، شاهد یک حماسه باشیم.
بخشدار مرکزی زابل ادامه داد: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت از راهبردهای انتخابات است که با تکیه بر این موارد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.
وی با تاکید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی و شرکت‌های وابسته به دولت با ستاد انتخابات زابل بیان کرد: نشست‌های مستمر با هیات نظارت بر انتخابات، اقشار مختلف مردم، دستگاه‌های دولتی و اجرایی و شرکت های وابسته به دولت از جمله اقدامات و تمهیدات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در این شهرستان است.
معینی فر با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیرماه گفت: امیدآفرینی در جامعه، مشارکت حداکثری مردم را در پی دارد.
وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ روانی و تبلیغاتی به دنبال دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات پیش رو هستند، تاکید کرد: مردم باید برای عزت و سربلندی ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای حضور گسترده داشته باشند.
بخشدار مرکزی زابل به خدمات ارزنده شهید رئیسی در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: شهید رئیسی با عملکرد خود در دولت سیزدهم به مردم قدرشناس این استان ثابت کرد که دغدغه رفع مشکلات و توسعه این منطقه را دارد.
وی با تاکید بر لزوم ادامه راه شهید رئیسی از مسوولان خواست که سیره و روش آن شهید گرانقدر را در خدمتگزاری بی‌منت به مردم سرلوحه کار خود قرار دهند تا مدیون شهدای خدمت نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار