مردم با بصیرت فرد اصلح را در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب خواهند کرد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردم با بصیرت و آگاهی کامل با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری فرد اصلح را به عنوان رئیس جمهور ایران اسلامی انتخاب خواهند کرد و امور کشور را به وی می‌سپارند.

محمد کرمی در همایش انتخابات سیستان و بلوچستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی بعد از پیروزی دوران سختی را پشت سر گذاشت، اما بعد از هر حادثه‌ای انقلاب راهش را محکم‌تر و مستحکم‌تر ادامه داد و امروز ایران اسلامی در دنیا با اقتدار در حال پیشرفت است.

وی با بیان اینکه جلسات مختلفی برای برگزاری انتخابات پرشور، باشکوه و با مشارکت بالای مردم در سطح ملی و استانی برگزار شده است، افزود: مردم اهل بصیرت و شناخت هستند و فرد اصلح را به خوبی تشخیص می‌دهند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: رئیس جمهور شهید با همه باور‌های دینی، تواضع و صداقت در جهت پیشرفت ایران اسلامی و حل مشکلات مردم تلاش می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور شهید توجه ویژه‌ای به سیستان و بلوچستان داشت، خاطرنشان کرد: طرح‌های انتقال آب تهلاب و خط راه آهن بیش از ۲۱۰ هزار میلیارد ریال هزینه در بر دارد و باعث ایجاد تغییر اساسی در این استان می‌شود.

کرمی گفت: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر بزرگراه به بهره‌برداری رسید و ۲۲۰ کیلومتر بزرگراه در حال اجراست و در همه شهر‌ها و روستا‌ها کار برقرسانی و گازرسانی در حال انجام و با سرعت ادامه دارد.

وی تصریح کرد: چابهار مرکز اصلی واردات و صادرات کشور است و کریدور‌های مختلفی برای این منطقه تعریف شده و با توجه به مذاکراتی که با کشور‌های آسیای میانه، چین و روس‌ها داشتیم تحول عظیمی در این شهرستان ایجاد می‌شود و حوزه تجارت در سیستان و بلوچستان به سرعت رشد می‌کند.

دانشگاه و آموزش و پرورش محور توسعه سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه برای رشد اقتصادی باید زیربنا و زیرساخت‌های عمرانی آن تامین و فراهم شود، ادامه داد: در حوزه اقتصاد دریا، کشاورزی، تجارت و گردشگری اقدامات و کارهای بزرگی انجام و ارتباطات خوبی با کشورهای همسایه برقرار شده است.

وی تاکید کرد: مردم و جوانان باید مشارکت و حضوری فعال در ساخت کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی داشته باشند و باید این امر به سرعت توسعه پیدا کند.

به گفته کرمی، تکریم شهدای خدمت با کار و تلاش چند برابر و خدمت به مردم انجام می‌شود و این مسیر، راه دلدادگی به خداوند متعال است.

وی آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها را محورهای مهم توسعه سیستان و بلوچستان عنوان کرد و افزود: در سال گذشته ۱۰ هزار نفر در حوزه اقتصاد دیجیتال آموزش دیده‌اند و امروز جوانان و دانش آموزان این استان خلاق و از نظر ذهنی توانمند هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان نیروی انسانی کارآمد، خلاق، متفکر، جهادی و انقلابی را باعث ایجاد تغییر در اقتصاد و سرمایه‌های بزرگ و مهم این استان عنوان کرد و افزود: جوانان خلاق و پرتلاش بزرگترین نعمتی است که خداوند متعال به این استان اعطا کرده و مسوولان، علما و معتمدان وظیفه دارند آن‌ها را بدرستی راهبری و هدایت کنند.

وی اظهار کرد: مسوولان باید با همه وجود راه دلدادگی به خداوند را در پیش گیرند و از یاد خدا غافل نشوند که بالاتر از معامله با خداوند وجود ندارد.

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار