ضرورت مدیریت مصرف انرژی در سیستان و بلوچستان با افزایش دما دوچندان شد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به افزایش دما در سطح استان به ویژه در طول هفته اخیر، مشترکان برق این منطقه نسبت به مدیریت مصرف انرژی اقدام کنند.

محمد رئیسی  اظهار کرد: مشترکان برق سیستان و بلوچستانی با کاهش و مدیریت مصرف برق به ویژه در ساعت های اوج بار (۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳) به میزان تنها ۱۵ درصد، یاریگر پرسنل صنعت برق در ارائه هرچه بهتر خدمات و تأمین برق پایدار باشند.

وی افزود: استفاده از دور کند کولرهای آبی، تنظیم دمای آسایش کولرهای گازی (۲۴ تا ۲۷)، استفاده از سایبان برای سیستم های سرمایشی، عدم استفاده از لوازم برقی پر مصرف در ساعت اوج بار، خاموش کردن لامپ های اضافه و استفاده از روشنایی طبیعی در روز، عدم قراردادن لوازم برقی در حالت آماده به کاری از جمله راهکارهای ساده اما مهم در مدیریت مصرف انرژی است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان ادامه داد: مشترکان برق این استان ضمن مدیریت مصرف برق می‌توانند از پاداش در نظر گرفته شده در این بخش نیز بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: مشترکان سیستان و بلوچستانی ضمن بهره‌مندی از طرح پاداش مدیریت مصرف برق که از سال گذشته آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد، می‌توانند با نصب اپلیکیشن با انرژی و مدیریت مصرف ۱۵ درصدی از جوایز ویژه این طرح نیز بهره‌مند شوند.

رئیسی با اشاره به الگوهای مصرف برق مشترکان سیستان و بلوچستانی در ماه‌های مختلف سال، گفت: مشترکان برق هم استانی حتما نسبت به رعایت‌ الگوی مصرف برق خود اقدام کنند تا متوجه صورتحساب غیر متعارف نشوند.

وی بیان کرد: مشترکان برق سیستان و بلوچستان با مراجعه به لینک زیر https://sbepdc.ir/fa/blog/۱۲۳۲/show می‌توانند نسبت به میزان الگوی منطقه خود مطلع و متناسب با الگوی تعریف شده برق مصرف کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار