ثبت نام ۳۰ نفر در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۳۰ نفر در هفت رشته ساختمانی برای دهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان ثبت نام کرده اند.

محمد انصاری مقدم با اشاره به بازه زمانی ثبت‌نام داوطلبان دهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اظهار کرد: داوطلبان تا روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه جاری فرصت دارند با مراجعه به سایت http://Onlinesen.ir نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری مدارک مربوطه اقدام کنند.  

وی افزود: تمامی علاقمندان حائز شرایط نامزدی دارای پروانه اشتغال به کار معتبر مهندسی در یکی از رشته‌های اصلی معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی، ترافیک و نقشه‌برداری که واجد شرایط مندرج در ماده ۱۱ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و ماده ۵۹ آئین نامه اجرایی می توانند با در دست داشتن مدارک می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.    

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ارتقای صنعت ساختمان و دانش مهندسی به نحوی که هم مردم و هم مهندسان به این حرفه افتخار کنند در گرو شکل‌گیری سازمان نظام مهندسی پویا است.

انصاری خاطر نشان کرد: تشکیل هیات مدیره ای مسئول، متعهد و قانونمند می ‌تواند منجر به توسعه و حفظ جایگاه نظام مهندسی و تامین حقوق شهروندی شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار