احمد زاده گفت: سیستان و بلوچستان در تمام استان‌های کشور نماد وحدت است چرا که برادران وخواهران اهل تشییع و تسنن در کنار یکدیگر زندگی مسالمت آمیزی داشته و دارند

ابوالفضل احمد زاده بیان کرد:روز دیگر و انتخابات دیگری از راه رسید و ما درسیستان و بلوچستان در این انتخابات شرکت می‌کنیم. چند نکته به مردم استان در باب این که رعایت حقوق و احقاق حقشان شود دارم شرکت در انتخابات استفاده از حق شان است ودر راستای احقاق حقشان به شمار می‌رود.
 
وی افزود: در کنار این حق نوعی تکلیف وجود دارد تکلیف شرعی، اخلاقی و تکلیف بومی در این استان است ونکته دیگراینکه سیستان و بلوچستان در تمام استان‌های کشور نماد وحدت است چرا که برادران وخواهران اهل تشییع و تسنن در کنار یکدیگر زندگی مسالمت آمیزی داشته و دارند و نقشه‌های فراوان دشمن اسلام را بر باد داده اند این روند هم استمرارخواهد داشت.
 
سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان اذعان کرد: لذا می‌طلبد درراستای تقویت وحدت در استان در انتخابات شرکت کنند به خصوص امروز که روزی مذهبی به شمار میرود با اراده جدی و راسخ با یاد خداوند متعال وتوکل با یاد حقدر انتخابات شرکت کنند و به نوعی آماده یک وحدت بزرگ شوند.
 
وی ادامه داد: بیگانگان سعی دارند انتخابات را تحریم کنند درحالی که اراده مردم به هیچ عنوان تحریم پذیر نیست تحریم حق اساسا شرعی و قانونی نیست و جریان‌هایی که سعی دارند در رسانه‌های خود رواج دهند که در انتخابات شرکت نکنید قطعا شکست خواهند خورد.
 
احمدزاده عنوان کرد: برنامه ریزی دشمنان دراین استان شکست خواهد خورد ودستگاه قضایی استان دستگاه عادله قضایی در استان به شمار می‌رود و از حقوق یکایک مردم دفاع کرده و روز‌های خوبی برای کشور ایران و استان خواهد بود و افرادی احیانا تعلل کرده اند و توصیه بنده این است که هرچه زودتر به وظیفه خودشان عمل کنند هر رای در این استان قطعا وحدت و تقریب مسایل مذاهب اسلامی را قطعا به دنبال خواهد داشت.

برچسب ها: دادیار ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.