مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از احیای واحد ریسندگی و بافندگی زابل خبر داد و گفت: واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل در دولت سیزدهم جان دوباره‌ای به خود گرفت.

ایرج حسن پور  بیان کرد: سیستان و بلوچستان با نگاه عدالت‌محور، جهادی و توسعه‌ای شهید جمهور در بخش صنعت، معدن و تجارت رونق، و واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل آن در دولت سیزدهم جان دوباره‌ای به خود گرفت.

وی افزود: دولت مردمی شهید رئیسی به سکان‌داری سید الشهدای خدمت در کمتر از یک دوره مسوولیت خود توانست واحد‌های تولیدی راکد را احیا و سرمایه کشور را مولد کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: در دولت سیزدهم توجه خاصی به واحد‌های مشکل‌دار شد که به عنوان رونق تولید با ارائه تسهیلات بسیاری به چرخه تولید بازگشتند که احیای واحد ریسندگی و بافندگی زابل یکی از آنها به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: کار ساخت واحد ریسندگی و بافندگی زابل واقع در هامون با هدف تامین مواد اولیه قالیبافان منطقه و اشتغالزایی در مناطق محروم سیستان و بلوچستان از سال ۶۸ آغاز شد.

حسن پور تاکید کرد: با نگاه ویژه دولت سیزدهم به سیستان و بلوچستان امروز واحد ریسندگی و بافندگی زابل جان تازه‌ای به خود گرفت و با ایجاد اشتغال برای ۷۵ نفر و سرمایه گذاری یک‌هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال مجددا به مدار تولید برگشت.

وی گفت: محصولات واحد ریسندگی و بافندگی زابل انواع نخ پشمی و الیاف مصنوعی را در بر گرفته و ظرفیت آن نیز یک‌هزار و ۹۰۰ تن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.