مردم با انتخاب درست سرنوشت کشور را رقم می‌زنند

معاون امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردم بین سربلندی کشورشان و ناامید کردن دشمن و شادکردن دشمن تصمیم بگیرند قطعاً مردم سربلندی کشور جمهوری اسلامی را انتخاب خواهند کرد.


داوود شهرکی بیان کرد: امروز یک روز تاریخی و سرنوشت‌ساز برای مردم ایران کشور جمهوری اسلامی ایران است روزی است که باید مردم بین سربلندی کشور و ناامید کردن دشمن و شادکردن دشمن تصمیم بگیرند قطعاً مردم سربلندی کشور جمهوری اسلامی را انتخاب خواهند کرد.

وی افزود: مردم با یک انتخاب اصلح و درست بتوانند سرنوشت چهار سال آینده خودشان را رقم بزنند که کشور به سمت توسعه و آبادانی پیش برود توصیه من برای مردم این است فرصت تصمیم‌گیری برای آینده کشور را از خودشان و فرزندانشان و کشور ایران محروم نکنند و فرصت را غنیمت به شمارند و پای صندوق‌های رأی بیایند.

معاون امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به مدت تبلیغات نامزدها و وعده‌هایی که دادند اذعان کرد: مردم بر اساس آن وعده‌های که چه اندازه قابلیت اجرا دارد چه اندازه می‌تواند به توسعه کشور کمک کنند تصمیم گیرند و رأی دهند و به آن چه گفتند در کوتاه‌ترین زمان به آن عمل کنند تا شرایط کشور و توسعه کشور و موفقیت کشور با تعهد نمایندگان و نامزدها با شعارهایشان به سمت خوبی پیش رود و امیدواری برای مردم فراهم شود.

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار