شاهد حضور چشمگیر مردم سیستان و بلوچستان در پای صندوق‌های اخذ رای هستیم

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تدابیر لازم برای دسترسی تمام افراد جامعه برای رای دهی توسط ستاد انتخابات استان انجام شده و طبق آخرین گزارشات در مناطق سخت گذر، روستایی و مناطق شهری شاهد حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های اخذ رای هستیم.

رضا شریفی  اظهار کرد: یک‌هزار و ۸۳۰ شعبه اخذ رای در سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده که ۹۴۷ شعبه سیار و ۸۸۳ شعبه ثابت است.
وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از شعب ما در استان سیستان و بلوچستان شعب سیار روستایی است افزود: تدابیر لازم برای ایجاد یک روز خاطره انگیز در این استان انجام شده است.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۴۵ هزار نفر از عوامل هیات اجرایی، نظارت، بازرسی و نیروهای حوزه امنیتی، تامین امنیت برگزاری انتخابات را به عهده دارند.
وی با اشاره به جوانی جمعیت سیستان و بلوچستان افزود: حدود ۲۰۰ هزار نفر رای اولی داریم که این موضوع یک امتیاز ویژه و مختص استان است و تا این لحظه از رای گیری، حضور رای اولی‌ها چشمگیر بوده است.
شریفی بیان کرد: اتاق رصد برای تمام شهرستانهای سیستان و بلوچستان در ستاد انتخابات استان تشکیل شده که آخرین وضعیت فرآیند انتخابات، کمبودها و مشکلات و به هر شکلی خلل احتمالی در برقراری ارتباط، به مسوولان ستاد اطلاع رسانی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تدابیر لازم اندیشیده می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: انسجام بسیار خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و نظارت وجود دارد و جلسات لازم از شمال تا جنوب استان با حضور هیات اجرا و نظارت، نخبگان مذهبی، قومی و علمی برگزار شده که این انسجام سبب ایجاد یک نشاط خوب سیاسی شده است.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان به همکاری بین مردم و مسوولان اشاره کرد و گفت: جلسات بسیار خوبی توسط طوایف در راستای برگزاری انتخابات پرشور برگزار شد که جا دارد از ریش سفیدان، روسای طوایف، بزرگان، علما و اصحاب تیریبون تشکر کنیم.

وی با اشاره به قدرشناسی مردم سیستان و بلوچستان نسبت به رئیس جمهور شهید و همراهانشان و همه شهدای والامقام افزود: این حضور وظیفه مسوولان را سنگین می‌کند.
شریفی بیان کرد: امروز با حضور شکوهمند مردم در پای صندوق های رای شاهد آغاز کار هستیم، بنابراین فرآیند توسعه سیستان و بلوچستان باید شتاب بیشتری بگیرد.
وی با تاکید بر سلامت انتخابات افزود: در چند ماه گذشته در انتخابات مجلس در سیستان و بلوچستان نیز شاهد سلامت انتخابات بودیم.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در راستای تقویت نظارت بر عوامل اجرایی تمهیدات لازم اندیشیده شده و بر اساس قانون ما فرآیندهای لازم را پیش‌بینی و اجرا می‌کنیم.
وی تصریح کرد: علاوه بر اعلام شماره تماس ها از مبادی رسمی؛ شماره سه رقمی ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردمی دولت در استان برای دریافت گزارشات، تخلفات، پیشنهادات و انتقادات آماده پاسخگویی به شهروندان عزیز است.

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار