۱۱۰ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به نوعروسان سیستان و بلوچستان اهدا شد

۱۱۰ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب امروز چهارشنبه به نوعروسان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان اهدا شد.

آیت‌الله مصطفی محامی در آیین توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به طلاب جوان شیعه و اهل سنت سیستان و بلوچستان اظهار کرد: خداوند انسان را موجودی عاقل و انتخاب گر آفرید و آن چه را که حق انتخاب داریم در برابر آن مسوولیت هم داریم چرا که این انتخاب‌ها در سرنوشت دنیا و آخرت ما موثر خواهد بود.

وی افزود: گاهی انتخاب‌ها شخصی و محدود و گاهی عمومی‌تر و دارای گستره و عمق تأثیر بیشتر است و ازدواج و انتخاب همسر از انتخاب‌های تاثیرگذار در دنیا و آخرت است.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: نیاز مالی همیشه وجود دارد اما اگر با احساس بی نیازی و قنای نفس همراه شود یک حلاوت و شرینی داشته و در آینده می‌تواند جزء خاطرات شیرین زندگی باشد.

وی گفت: یکی از انتخابات مهم دیگر انتخاب ولی است و روز عید غدیر روز تعیین ولی است که عده‌ای آن را پذیرفته و عده‌ای نپذیرفتند که این هم یک انتخاب است و به مراتب تاثیر گسترده دارد و بنیان اعتقادی و فکری افراد را تشکیل می دهد و باید قدر این نعمت ولایت را بدانیم و به اقتضائات آن عمل کنیم‌.

امام جمعه زاهدان اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری هم یک انتخاب تاثیرگذار در جامعه است و آثار آن تا سال‌ها ماندگار خواهد بود و در طول تاریخ انقلاب اسلامی مردم انتخاب‌های متفاوت داشتند و آثار بد یا خوب آن را دیده‌اند و در حال حاضر هم مسوولیت انتخاب و پاسخگویی در برابر انتخابی که انجام می‌دهیم را بر عهده داریم و نتیجه آن را خودمان ملاحظه خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: هیچ‌گاه خواسته‌های ۲ نفر کاملا مانند یکدیگر نیست و باید سازش وجود داشته باشد و شیرینی در زندگی با از خودگذشتگی و رعایت اخلاق و وفاوداری حاصل خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار