مشارکت حداکثری در انتخابات نمادی از اقتدار ملی و امید به آینده است

فرماندار زابل گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات نمادی از اقتدار ملی و امید به آینده و ضامن امنیت کشور است.

علیرضا ملاشاهی در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت و هفتم تیر در مصلای المهدی(عج) زابل افزود: لازم است برای رفع مشکلات از همه توانمندی‌های موجود در کشور بهره برد و نباید در رفع مشکلات کشور دل در گرو غرب داشت.

وی خاطرنشان کرد: مردم شمال سیستان و بلوچستان حدود ۸۵ درصد از رای خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در سبد آرای شهید رئیسی انداختند و این نشان از ولایتمداری و بصیرت مردم این خطه دارد.

ملاشاهی با دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات هشتم تیر، افزود: در این دوره نیز مردم سیستان با حضور در انتخابات باید ثابت کنند به ولایت‌مداری معروف هستند و با انتخاب آگاهانه و درست زمینه خدمت‌رسانی را فراهم کنند.

فرماندار ویژه زابل با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی در سه سال ریاست جمهوری در مدل حکمرانی و حل مسائل کشور سبک جدیدی را خلق کرد، ادامه داد: سیدالشهدای خدمت با عملکرد موفق خود در عرصه بین‌المللی، ایجاد و تقویت زیر ساخت‌ها و قرار دادن کشور در ریل پیشرفت برای آینده ایران اسلامی نیز خدمت کرد که هر چه زمان بگذرد برای مردم ملموس‌تر خواهد شد.

ملاشاهی بیان کرد: سه اقدام راهبردی رهبر معظم انقلاب از جمله نامه به دانشجویان اروپایی، بیانیه گام دوم انقلاب و نامه اخیر به دانشجویان اروپایی و آمریکایی دشمنان را غافلگیر کرد چرا که دشمنان به دنبال ایجاد فاصله و شکاف نسلی بودند اما این اقدام حکیمانه تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

وی گفت: در شرایطی که دشمنان همه توان خود را به میدان آورده و بر طبل ناامیدی و یأس می‌کوبند، جهاد تبیین، زمینه‌ساز افزایش امید، اعتماد و مشارکت عمومی در صحنه انتخابات خواهد بود.

وی تاکید کرد: مشارکت حداکثری به‌عنوان یک مؤلفه اساسی، مرجع محاسبه دشمنان انقلاب و نظام در رابطه با ما خواهد بود و به نوعی امنیت کشور و تأمین منافع ملی کشورمان را به همراه خواهد داشت.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: هر رأی مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه غنی و محکم برای کشور است.

برچسب ها: فرمانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار