کشاورزان سیستان و بلوچستانی پاداش دریافت می‌کنند

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: مشترکان برق کشاورزی استان در صورت مشارکت در طرح های مدیریت مصرف برق می‌توانند تا ١٠ میلیون تومان پاداش از صنعت برق دریافت کنند.

مجید رضوانی با اشاره به جزئیات بسته های تشویقی مدیریت مصرف برق در بخش کشاورزی، گفت: صنعت برق به منظور تشویق صاحبان چاه‌ها و کشاورزان در سراسر کشور، نسبت به ارائه بسته های تشویقی به کشاورزانی که در  زمینه مدیریت مصرف با اداره برق منطقه خود قرارداد همکاری امضا کنند، اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه کشاورزان سیستان و بلوچستانی نیز از این امر مستثنی نیستند، بیان کرد: در قالب این برنامه ها، کشاورزانی که بهره برداری از چاه خود را در پنج ساعت بعد از ظهر انجام ندهند، می توانند ١٩ ساعت باقیمانده را از برق رایگان استفاده نمایند.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: علاوه بر این کشاورزان در صورتی که از ساعت ١٠ صبح تا ١٠ شب، کاهش مصرف برق نسبت به سال گذشته داشته باشند، به صورت پلکانی مشمول مشوق‌هایی می شوند.

وی خاطر نشان کرد: براساس برآوردهای انجام شده، کشاورزان در صورت مشارکت در  طرح‌های این بخش می‌توانند تا ١٠ میلیون تومان پاداش دریافت کنند.

رضوانی با بیان اینکه کشاورزان در صورت استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی، از معافیت‌های مرتبط با طرح‌های مدیریت بار بهره‌مند می‌شوند، گفت: کشاورزان اگر معادل ٨٠ درصد ظرفیت برقی چاه‌ها از نیروگاه‌های خورشیدی برای تامین برق استفاده کنند، معافیت لازم را از طرح‌های مدیریت بار تابستان خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه کشاورزان حتی می‌توانند برق صرفه جویی شده خود را بفروشند، گفت: کشاورزان در صورت همکاری بیشتر با برنامه‌های مدیریت مصرف برق، می‌توانند میزان صرفه جویی شده برق خود را به نرخی چهار برابر بالاتر از قیمت تامین برق به فروش برسانند.

برچسب ها: کشاورزان ، توزیع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار