هزار و ۸۳۰ شعبه اخذ رای در سیستان و بلوچستان آماده شده است

دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: هیچ مشکلی در برگزاری چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در استان نداریم و یک‌هزار و ۸۳۰ شعبه اخذ رای نیز پیش بینی شده است.

عباس ابراهیمی  بیان کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر چهارمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در هشت تیر ماه همزمان با سراسر کشور تمامی اقدامات و تمهیدات لازم در سیستان و بلوچستان فراهم شده است.
وی افزود: تعداد شعب اخذ رای در سیستان و بلوچستان در حال حاضر یک‌هزار و ۸۳۰ شعبه اخذ رای بوده که تعداد ۹۴۷ شعبه سیار و ۸۸۳ شعبه ثابت هستند.
دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به جمعیت بالای روستایی در استان، یک‌هزار و ۱۳۲ شعبه اخذ رای روستایی و ۶۹۸ شعبه شهری است که بیشترین شعب اخذ رای با تعداد ۲۴۳ مورد به زاهدان و کمترین آن با ۲۲ شعبه اخذ رای به زرآباد اختصاص دارد.
وی اظهار کرد: تعداد ۲هزار و ۱۴۹ دستگاه احراز هویت در بین فرمانداری‌های سراسر سیستان و بلوچستان توزیع شده و کار پیکربندی آنها به اتمام رسیده است.
ابراهیمی گفت: ۲ میلیون و ۱۳۸ هزار تعرفه اخذ رای پیش بینی و تقسیم شده تا در روز انتخابات به تفکیک شعب اختصاص یابند.
وی تاکید کرد: همه امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات چهارمین دوره ریاست جمهوری فراهم شده و جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه در استان وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار