سیستان و بلوچستان به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شمال تا جنوب استان به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و در آینده شاهد توسعه یافتگی این نقطه از ایران اسلامی خواهیم بود.

  رضا شریفی در هفتمین دوره آموزشی منطقه ای ستاد انتخابات کشور که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، فرمانداران استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی در چابهار برگزار شد، اظهار کرد: سیستان و بلوچستان مزیت های فراوانی از جمله تنوع قومی و جغرافیایی دارد که می‌تواند موجبات توسعه منطقه را فراهم کند.

وی افزود: نظام مسائل استان سیستان و بلوچستان با دقت و حساسیت احصا شده و هم اینک نیز در حال اقدام است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: دشمنان همواره تلاش‌های زیادی برای برهم زدن نظم در استان و جلوگیری از پیشرفت این منطقه کرده که با هوشیاری مردم و علما نقش بر آب شده است.

وی تاکید کرد: موضوع انسجام اجتماعی در سیستان و بلوچستان اهمیت فراوانی دارد در همین راستا شاهدیم که شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های معاند سعی در دو قطبی سازی در استان دارند که البته مردم این خطه در طول تاریخ مسالمت آمیز و افتخارآمیز در کنار یکدیگر زندگی کردند.

شریفی گفت: ما می‌توانیم ادعا کنیم که این خطه به معنای واقعی پایتخت وحدت اسلامی است چرا که شیعه و سنی این استان سالیان طولانی است که با برادری در کنار یکدیگر زندگی کرده و می‌کنند.

وی ادامه داد: در دولت های مختلف زحماتی کشیده و کارهایی آغاز شده اما در هیچ دوره‌ای بین مسوولان عالی کشور مثل امروز در رابطه با سیستان و بلوچستان اجماع نبوده و طرح‌های کلانی از شمال تا جنوب استان در حال اجرا ست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.