مدیران باید ارتباط بیشتری با رسانه‌ها در جهت جهاد تبیین داشته باشند

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید ارتباط بیشتری با اصحاب رسانه در جهت تبیین خدمات نظام و دولت در این استان داشته باشند تا از این طریق هجمه‌های رسانه‌ای دشمن را خنثی کرد.

رضا شریفی  گفت: بسیاری از نقد‌ها حتی نقد غیرسازنده، در روند نوع کارکرد اداری مدیران تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه روایتگری صادقانه و انسجام نخبگان سیستان و بلوچستان در اقناع افکار عمومی بسیار تأثیرگذار است، تأکید کرد: ظرفیت مطبوعات، رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها زمانی که در کنار هم قرار گیرد بهترین فرصت را برای معرفی خدمات نظام فراهم می‌سازد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ایرنا یکی از خبرگزاری‌های قابل‌اعتماد است که به شخصه مطالب و اخبار آن را رصد و دنبال می‌کنم، گفت: کار رسانه‌ای را قبول دارم چرا که به‌عنوان یک بازوی توانمند و اثرگذار حکمرانی است.

وی با اشاره به اینکه نظام مسائل سیستان و بلوچستان با دقت و حساسیت احصا شده است، ادامه داد: این استان مزیت‌های فراوانی از جمله تنوع قومی و جغرافیایی دارد که می‌تواند موجبات توسعه منطقه را فراهم کند.

شریفی بیان کرد: دوقطبی‌سازی و ایجاد ناامیدی و یاس بزرگترین خطری است که ما را تهدید می‌کند و دشمنان با برنامه‌ریزی در این زمینه‌ها فعالیت می‌کنند این در حالیست که وحدت و همدلی و اتحاد علاوه بر دفع خطر از سوی دشمن پیشرفت و توسعه و خدمت‌رسانی بی‌وقفه به مردم را به دنبال دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار