فرماندار سراوان گفت: اعضای شورا باید بدانند که آنها به‌عنوان بازوهای فکری و مشورتی دستگاه اداری و به‌عنوان نخبگان علمی، فرهنگی و اجتماعی هستند از سوی مردم مورداعتماد و اطمینان واقع شده و انتخاب شده‌اند.

 سعید تجلیلی در جلسه هم‌اندیشی و نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار به تشریح جایگاه ویژه شوراهای اسلامی شهرها در مدیریت شهری پرداخت و بیان کرد: اولین مسئله‌ای که در حوزه شوراهای اسلامی باید مدنظر قرار گیرد آیهٔ"و امرهم شورا بینهم" است که بر اهمیت تصمیم جمعی، وحدت و همدلی بین اعضای یک جمع تأکید دارد؛ لذا خروجی این تفکر و خرد جمعی نیز باید مصوباتی بالنده در راستای توسعهٔ شهر باشد.
 
 وی به قانون‌گرایی و محمل قانونی داشتن فعالیت‌ها و مصوبات شورا که ضرورت دارد تأکید کرد، و در ادامه افزود: در این راستا تمامی اعضا باید به قوانین کاملاً مسلط باشند از مسائل و مفسده‌ها پیشگیری کنند.
 
 فرماندار سراوان ادامه داد: در حوزه امور شهری و شهرداری فعالیت‌ها و اقدامات به دو عامل مهم وابسته است؛ اولین عامل مربوط به اعتبارات و بودجه شهرداری و دومین عامل مدیریت بر امکانات نیروهاست که ما می‌توانیم با بهره‌وری نهایت استفاده را از امکانات موجود در راستای خدمت‌رسانی هر چه‌بهتر به شهروندان ببریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار