افزایش ۲ برابری پاداش کشف ماینر غیر مجاز

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: پاداش شناسایی و معرفی تولید کنندگان غیر مجاز رمز ارز ۲ برابر شد.

مجید رضوانی اظهار داشت: مرحله نخست پاداش‌ها شامل اعطای یک میلیون تومان به ازای معرفی هر دستگاه ماینر غیر مجاز است که تا سقف ۲۵ میلیون تومان بابت معرفی مراکز غیر مجاز خصوصی و تا سقف ۵۰ میلیون تومان برای معرفی ماینر‌های غیر مجاز در مراکز دولتی و غیر دولتی، در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این پاداش طی دو مرحله پرداخت می‌شود، گفت: مرحله اول طی ۱۵ روز کاری به عامل شناسایی کننده پرداخت می‌شود و بخش دوم پاداش‌ها، متناسب با مدت و میزان استفاده غیر مجاز از انرژی برق در مراکز غیر مجاز رمز ارز (بیش از یک سوم این بخش از پاداش‌ها) طی مدت ۴۰ روز به عامل شناسایی کننده و الباقی به مجریان و ضابطان قضایی ذی ربط پرداخت می‌شود.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با اشاره به حفظ محرمانگی و هویت گزارشگران، بیان کرد: افراد می‌توانند گزارشات خود را از طریق آدرس http://www.tavanir.org.ir بخش گزارش رمز ارز غیر مجاز ثبت نمایند.

وی تصریح کرد: استفاده غیرمجاز از انرژی برق جهت تولید رمز ارز ضمن افزایش فشار به شبکه برق باعث خسارت به شبکه توزیع برق و لوازم مشترکان خواهد شد. 

 

برچسب ها: کشف ماینر ، توزیع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار