فرزند رئیس جمهور راستگرای برزیل از احتمال بازگشت پدرش به این کشور در هفته آتی خبر داد.

ژائیر بولسونارو، رئیس جمهور پیشین راستگرای برزیل گرچه مدتی است سکان رهبری بزرگترین کشور آمریکای لاتین را واگذار کرده است، اما همچنان در صدر اخبار جنجالی این کشور قرار دارد. عدم قبول نتایج انتخابات ریاست جمهوری، خروج از کشور و فرار به آمریکا به دلیل ترس از محاکمه پیش از مراسم تحلیف لولا داسیلوا، رئیس جمهور جدید برزیل؛ و نیز حمله طرفداران وی به ساختمان‌های دولتی با هدف کودتا علیه دولت مستقر، همگی دست به دست هم داده است که وی نتواند به خانه بازگردد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، فلاویو بولسونارو، سناتور برزیلی و فرزند رئیس جمهور پیشین این کشور امروز (سه شنبه) در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: پدرم هفته آینده به برزیل باز خواهد گشت.

با این حال، فرزند بولسونارو این پیام را دقایقی بعد از صفحه خود پاک کرد و مدعی شد تاریخ بازگشت پدرش تایید نشده است.

وی در پیامی دیگر در توییتر پس از پاک کردن پیام پیشین خود نوشت: بخاطر پیام قبلی از شما عذر می‌خواهم. شاید (این موضوع به این دلیل باشد که) دلم برای او بسیار تنگ شده است. تاریخ ۱۵ مارس که در پیام قبلی درباره زمان بازگشت پدرم به کشور اعلام کردم احتمالی بوده، اما هنوز تایید نشده است.

بولسونارو ۴۸ ساعت پیش از مراسم تحلیف لولا داسیلوا، رئیس جمهور چپ گرای جدید برزیل در ماه دسامبر به ایالت فلوریدای آمریکا سفر کرده و در آنجا ویزای گردشگری گرفته است. وی نگران است به دلیل هدایای گرانقیمتی که از خاندان سعودی دریافت کرده و نیز رسوایی‌های مالی و حمله طرفدارانش به ساختمان‌های دولتی با هدف کودتا، پس از ورود به کشور تحت پیگرد قضایی قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Czechia
ناشناس
۰۵:۴۰ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
کسایی که با نتایج انتخابات مخالفت میکنن باید زندانی بشن
آخرین اخبار