ورود سامانه بارشی از غرب و شمال غرب کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز (دوشنبه) تا جمعه نقاط شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی شاهد بارش باران و گاهی رعد و برق خواهند بود.

ورود سامانه بارشی از غرب و شمال غرب کشوراحد وظیفه کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امروز دوشنبه در بعدازظهر و اوایل شب؛ افزایش ابر، بارش پراکنده و گاهی رعد و برق برای برخی نقاط شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز پیش بینی می‌شود.

وی در خصوص هوای روز سه‌شنبه تصریح کرد: روز سه‌شنبه (فردا) بارش پراکنده در شرق سواحل دریای خزر و ارتفاعات کرمان رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص هوای روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه نیز گفت: از چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب و شمال غرب به کشور، پنج‌شنبه و جمعه افزایش ابر، بارش باران و گاهی رعد و برق برای شمال غرب، غرب و به تدریج سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی پیش بینی می‌شود.

وظیفه در خصوص هوای تهران بیان کرد: امروز آسمان تهران صاف و گاهی وزش باد و در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات پیش بینی شده و فردا نیز همین وضعیت وجود داشته با این تفاوت که در بعدازظهر وزش باد اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار