آسمان تهران همچنان غبار آلود

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: با توجه به بررسی‌های و اطلاعات دریافت شده، وضعیت کیفی هوای تهران برای گروه‌های حساس، ناسالم اعلام شده است.

آسمان تهران همچنان غبار آلودمحمد رستگاری معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه محیط زیست  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به وضعیت نا مطلوب هوای تهران اظهار کرد: وضعیت کیفی هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 امروز (یکشنبه) برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شده است، به این صورت که: مونواکسید کربن: پاک (32)، ذرات معلق کمتر از 10 میکرون:سالم (85) ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون: ناسالم (124).

فریبا گودرزی، کارشناس هواشناسی نیز در ادامه در خصوص غبار آلود بودن آسمان تهران، افزود: امروز آسمان تهران صاف و در پاره‌ای نقاط، گرد و غبار را در پیش داریم که از فردا (دوشنبه)، گردوغبار حاصل به تدریج کم می‌شود و آسمان تهران همچنان صاف و گاهی وزش باد در پیش خواهد داشت؛ همچنین دمای امروز تهران حداکثر 37 درجه خواهد بود که طی روزهای آینده، 2،3 درجه گرم تر خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز و فردا، برخی مناطق شرق، جنوب شرق، غرب، جنوب غرب شاهد وزش باد و گردوغبار برای برخی از بخش‌های مرکزی کشور (اصفهان، سمنان، قم، مرکزی و تهران)، در پیش خواهد بود، همچنین وزش باد به همراه گردوغبار در این مناطق حاکم است.

کارشناس هواشناسی گفت: از فردا (دوشنبه) تا پایان هفته جاری،‌ روند افزایش نسبی دما در قالب نقاط کشورمان و همینطور امروز، بخش‌های شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان، مواج خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار