کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با ادامه فعالیت‌ بارشی در کشور طی سه روز آینده شاهد تداوم هوای سرد و کاهش دما در نیمه شمالی کشور هستیم.

تداوم هوای سرد و کاهش دمای هوا در روزهای آینده/ افزایش غلظت آلاینده‌ها از روز سه شنبهاحد وظیفه کارشناس سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت هوای کشور اظهار کرد: بر اساس آخرین داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی، امروز (دوشنبه) ادامه فعالیت سامانه بارشی در سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از شمال غرب و غرب و مرکز و شمال شرق همراه با بارش باران گاهی وزش باد، در ارتفاعات بارش برف و مه و برای برخی مناطق جنوب و جنوب شرق کشور همراه با بارش پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد همراه خواهد بود.

وی افزود: در روز سه شنبه در بخش‌هایی از مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب کشور بارش به صورت پراکنده پیش بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: در طی امروز با تداوم‌ هوای سرد، کاهش دما در نیمه شمالی کشور محسوس است.

وظیفه افزود: با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا از روز سه شنبه تا روز پنج شنبه در شهرهای پر جمعیت کشور غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت هوای شهر تهران گفت: برای امروز در شهر تهران هوای ابری ،بارش باران و وزش باد در شهرهای شمالی بارش برف و مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود و دمای در سردترین ساعات به 5 درجه سانتی گراد و در گرم ترین ساعات به 8 درجه سانتی گراد می‌رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار