سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرد: با توجه به وضعیت نقشه های هوا شناسی فردا وضعیت هوا برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم قرار می گیرند.

آخرین جزئیات وضعیت هوای کشور/ شرایط ناسالم برای گروه‌های حساسامین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین جزئیات وضعیت هوای کشور اظهار داشت: در دو روز آینده وزش باد شدید در شرق کشور تداوم دارد و در مناطقی از نوار شرقی به ویژه زابل همراه با گرد و خاک خواهد شد که شنبه از شدت وزش باد کاسته می شود.


وی گفت: شرایط آب و هوای سایر نقاط کشور تا سه روز آینده آسمان صاف و آفتابی خواهند داشت و دمای هوا در بیشترین مناطق کشور افزایش پیدا می کند و برای تهران، اصفهان و کرج برای فردا و پس فردا غبار صبحگاهی پیش بینی می شود.


نقشینه گفت: با توجه به وضعیت هوای در تهران انتظار داریم کیفیت هوا برای گروه های حساس در شرایط ناسالم قرار بگیرد و امروز بعداظهر با رشد ابر در ارتفاعات تهران شاهد هستیم و بیشنه دما به 27 درجه سانتی گراد می رسد.


وی افزود: فردا صبح کمینه دما تهران 16 درجه سانتی گراد و بیشنه دما به 30 درجه سانتی گراد می رسد.


نقشینه در پایان گفت: برای پاره ای از مناطق در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، یزد و کرمان انتظار امروز بعداظهر با بادو گردو خاک همراه باشد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار