7 استان کشور در معرض بارش شدید/باد شدید و گرد و خاک فردا 2 منطقه کشور را دربر می‌گیرد

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز استان‌های ایلام، شمال خوزستان، لرستان، جنوب همدان، جنوب مرکزی، شمال چهارمحال بختیاری و غرب اصفهان شاهد بارش شدید خواهند بود.

7 استان کشور در معرض بارش شدید/باد شدید و گرد و خاک فردا 2 منطقه کشور را دربر می‌گیردفریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت آب و هوایی کشور اظهار کرد: امروز استان‌های ایلام، شمال خوزستان،لرستان، جنوب همدان،جنوب مرکزی، شمال چهارمحال بختیاری و غرب اصفهان در معرض بارش شدید قرار خواهد گرفت که در مناطق مستعد این استان‌ها بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

 وی افزود: امروز با عبور موج تراز میانی جو برای مناطق غرب ، شمال غرب دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های مرکزی زاگرس و بخش‌هایی از نواحی مرکزی و استان‌های ساحلی دریای خزر افزایش ابر و در برخی مناطق رگبار باران گاهی رعد برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص هوای روز جمعه گفت:روز جمعه بخش‌هایی از شرق و شمال شرق و در بعد از ظهر جنوب شرق و دامنه‌های البرز شرقی بارش پراکنده گاهی با رعد و برق پیش بینی می‌شود که به تدریج این سامانه‌ تا اواخر  وقت این روز از کشور خارج خواهد شد.

گودرزی در ادامه تاکید کرد: روز جمعه در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

 وی با بیان اینکه از روز شنبه تا اواسط هفته در اکثر مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود، گفت: امروز تهران نیمه ابری تا ابری در بعد از ظهر رگبار، رعد برق و وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت هوای فردای تهران(تاسوعا) افزود: فردا آسمان تهران کمی ابری در بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات و بارش پراکنده با گاهی وزش باد در نظر گرفته شده است .

گودرزی تصریح کرد: روز شنبه ( عاشورا) آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری خواهد بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار