کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران و گاهی رعد برق در استان‌های بوشهر، مناطق جنوبی فارس، خوزستان و برخی نقاط هرمزگان پیش بینی می‌شود.

افزایش نسبی‌ دما در اغلب مناطق/ رگبار باران در 4 استان کشورفریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت آب و هوایی کشور اظهار کرد: امروز به سبب جریانات مرطوب جنوبی، افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران، گاهی رعد و برق در استان‌های بوشهر، مناطق جنوبی فارس، خوزستان و برخی نقاط استان هرمزگان پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به کاسته شدن فعالیت سامانه بارشی فعال بر روی کشور افزود: این سامانه به تدریج از کشور خارج شده و به دنبال آن افزایش نسبی دما در اغلب مناطق کشور رخ خواهد داد.

 کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: امروز تنها در بخش‌هایی از شمال شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور بارش پراکنده در نظر گرفته شده است.

گودرزی با بیان اینکه امروز تهران نیمه ابری در پاره‌ای نقاط مه صبحگاهی بارش پراکنده و کاهش تدریجی ابر را سپری خواهد کرد،گفت: فردا تهران کمی ابری در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی و گاها وزش باد را خواهد داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار