گرد و غبار همچنان چاشنی تنفس مردم

کارشناس هواشناسی گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده آسمان تهران همچنان صاف به همراه غبار محلی پیش بینی شده است.

فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به کاهش یک درجه‌ای دمای هوا نسبت به دیروز اظهار کرد: امروز آسمان تهران صاف و در پاره‌ای نقاط غبار محلی و برای شهرهای جنوبی تهران وزش باد را در پیش خواهیم داشت و امروز حداکثر یک درجه نسبت به دیروز کاهش دما خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از فردا برای تهران کاهش یک یا دو درجه‌ای دما را خواهیم داشت و همچنین بیشینه‌ی دمای امروز 41 و کمینه‌ی آن 29 خواهد بود.

گودرزی بیان کرد: از بعد از ظهر امروز با نفوذ جریانهای شمالی در سواحلی شمالی کشور سبب می‌شود در استانهای گیلان و مازندران رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد و کاهش دما را داشته باشیم.

وی ادامه داد: این وضعیت برای فردا در استان گلستان حاکم است و همچنین در این مدت دریای خزر مواج می‌باشد و روزهای پنجشنبه و جمعه در برخی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان در ساعات بعد از ظهر بارشهای پراکنده و خفیف با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی در پایان گفت: برای سه روز آینده در جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل، جنوب سمنان، قم، مرکزی، جنوب تهران، یزد، شرق اصفهان و بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب کشور باد و گرد و غبار حاکم است که سبب کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود همچنین امروز خلیج فارس و برای سه روز آینده بخش‌های شرقی دریای عمان مواج است.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار