وزير صنعت معدن و تجارت اعلام كرد:طبق آمارهاي موجود رقم واگذاري واقعي به بخش خصوصي متغير است به طوري که از اين آمارها رقم 4 درصد برخي ديگر 6 درصد و در نهايت آمار 12 درصد قيد شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، محمدرضا نعمت زاده در مراسم توديع و معارفه مديران جديد و قديم بانک صنعت و معدن عنوان کرد: از مجموع واگذاري هاي انجام شده توسط سازمان خصوصي سازي طبق گزارش اين سازمان 49 درصد آن براي رد ديون و فقط 12.4 درصد آن به بخش خصوصي واقعي انجام شده است. 

وزير صنعت معدن و تجارت ادامه داد: طبق آمارهاي موجود رقم واگذاري واقعي به بخش خصوصي متغير است به طوري که از اين آمارها رقم 4 درصد برخي ديگر 6 درصد و در نهايت آمار 12 درصد قيد شده است.

وي تصريح کرد: اميدواريم که در رابطه با بحث مسائل اقتصادي به ويژه در زمينه ماليات موضوع اخذ ماليات از خانه هاي خالي به مرحله اجرا گذاشته شود.

نعمت زاده تصريح کرد: هم اکنون 37 تا 38 درصد "جي دي پي" کشور مربوط به بخش صنعت و معدن است و ما از بانک صنعت و معدن انتظار بيشتري داريم.

وي در پايان گفت: اگرچه بحث تجهيز منابع از اهميت ويژه اي برخوردار است اما وظيفه مديران خلق امکانات و نه دريافت پول است. ضمن آنکه طبق آمار موجود رشد منفي 12 درصد در بحث صنعت و معدن به معني خروج فعالان اقتصادي از اين بخش است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: خصوصی سازی ، واقعی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار