مدیرکل دفتر اقتصاد و تعرفه آبفای کشور گفت: در هر سری صدور قبض آب، ۷۶۰ هزار مددجوی کمیته امداد و ۳۰۰ هزار مددجوی بهزیستی از پرداخت قبوض آب بها هستند.

شهرام حیدریان مدیرکل دفتر اقتصاد و تعرفه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص صدور رایگان قبض مددجو‌ها گفت: در هر سری صدور قبض آبی که انجام می‌شود، ۷۶۰ هزار مددجوی کمیته امداد و ۳۰۰ هزار مددجوی بهزیستی از پرداخت قبوض آب بها تا الگو معاف هستند.  

او ادامه داد: در صورتی که مصرف آنها از سقف الگو بالاتر برود، تعرفه آب آنها تا سقف الگو رایگان و آب بهای میزانی که بالاتر از الگو مصرف شده از این مشترکان دریافت می‌شود.

این مقام مسئول در تشریح طرح پاداش به خوش مصرف‌های آب گفت: مشترکانی که زیرالگو مصرف آب دارند و نسبت به سال گذشته خود، مصارف خود را کاهش داده‌اند، به‌ازای هر مترکعب کاهش مصرف نسبت به الگو، ۹۰۰ تومان در قبوض آنها لحاظ می‌شود که حتی ممکن است مجموع پاداش دریافتی از آب‌بهای آنها بیشتر شود. به عبارتی نه تنها قبض آب آنها رایگان می‌شود، بلکه مبلغی نیز به عنوان بستانکار لحاظ خواهد شد.  

به گفته حیدریان از ابتدای شروع طرح پاداش تا پایان تیر امسال حدود ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار مشترک جایزه خوش مصرفی آب دریافت کرده‌اند.

خبرنگار: امیرمحمد درویشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار