مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری از آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین در سه مرز شملچه باشماق و خسروی از ۶ مرداد خبر داد.

داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری در گفتگو  با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه از ظرفیت کل ناوگان موجود برای جابه جایی مسافران در بخش جاده ای  در ایام اربعین استفاده خواهیم کرد گفت: برای اربعین از دستگاه های مختلف درخواست کرده ایم که ناوگان مورد نیاز را وارد شبکه جاده ای کشور کنند که متاسفانه تا به امروز در این بخش اقدامی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه  پیش فروش بلیت اتوبوس برای ایام اربعین از سه مرز شلمچه، چزابه و خسروی  از شنبه آینده ۶ مرداد آغاز می‌شود که برای مرز مهران هم با توجه به افزایش میزان تقاضا برنامه ریزی برای پیش فروش در دستور کار است گفت: در صورتی که ظرفیت مقصدی تکمیل شد، مسافران می‌توانند در لیست انتظار بلیت اتوبوس ثبت نام کنند که براساس الویت و تعداد سرویس فوق‌العاده در آن مسیر مجددا راه اندازی می‌شود.

باقر جوان اظهار کرد: حدود ۱۴ دستگاه ناوگان در سازمان راهداری وجود دارد که تنها ۶ هزار و ۵۰۰ هزار دستگاه در وضعیت مطلوب قرار دارد که امکان پیمایش مسافت‌های بلند و متوسط را دارند.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری در ادامه تاکید کرد: البته این ۷ هزار دستگاه برای جابه‌جایی زائرین اربعین کافی نیست و باید حدود ۲ هزار ناوگان دیگر به این تعداد اضافه شود تا به ۹ هزار دستگاه برسد.

خبرنگار: محبوبه کباری

برچسب ها: حمل ونقل ، اتوبوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار