سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در خصوص روند مولدسازی نکاتی را مطرح کرد.

ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در گفت‌وگو با رادیو اقتصاد گفت: موضوع مولدسازی یکی از راهبرد‌های جدی در تامین منابع پروژه‌های نیمه تمام در مناطق و استان‌ها با دستور موکد رئیس جمهور شهید مورد توجه قرار گرفت و در دولت سیزدهم تلاش شد که این مسئله به خوبی شناخته شود و در برنامه ریز‌های ملی و استانی به عنوان یک اولویت تلقی شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: باتوجه به این که دامنه مولدسازی از املاک در اختیار دستگاه‌ها در پهنای وسیعی از کشور ما است و هیات عالی مولدسازی هم به ریاست معاون اول رئیس جمهور و نمایندگان قوه مقننه و قضائیه حضور دارند طبیعتا رویکرد دستگاهی به عنوان مرجع ضمیر املاک مازاد رولت بایستی در یک نگاه همراه و هماهنگ بتوانند این امتداد را از تسهیل عواید حاصل از مولدسازی به سمت پروژه‌ای نیمه تمام هدایت کند.

او افزود: پس باید یک هماهنگی را با دستگا‌های استانی صورت می‌دادیم و یک تفیض اختیار را عملیاتی می کردیم در این فاصله دو بخشنامه مهم به بخش‌های مربوطه ابلاغ شد و با این ابلاغ‌ها فرآیند مولدسازی کوتاه شد و هم مسیر تخصیص مشخص شد.

او می‌گوید: اگر دستگاهی بخواهد یک ملک آزاد را مولدسازی کند مولدسازی شکل می‌گیرد اگر نخواهد طبیعتا شرایط زمانی کار را سخت خواهد کرد در نهایت مرجع ضمیر مولدسازی دستگاه‌ها هستند.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار